نامه اعتراض سرخابی ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا

عبدالصمد ابراهیمی کارشناس حقوقی فوتبال از ارسال نامه اعتراض بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه های  حاضر در لیگ قهرمانان آسیا تا 9 شهریور ماه فرصت دارند که تکلیف بدهی های خود را مشخص کنند در غیر این صورت با محرومیت از این رقابتها مواجه می شوند. 

در چند روز گذشته برخی از بازیکنان از جمله رمزی بازیکن خارجی سابق تراکتورسازی ، کاوه رضایی و آندرانیک تیموریان بازیکنان سابق استقلال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند و این نهاد اجرایی را در جریان مطالبات خود از باشگاه های سابق خود قرار دادند. 

عبدالصمد ابراهیمی وکیل حقوقی چند بازیکن سرخابی درباره این مطلب گفت: پس از كاوه رضايی و آندو تیموریان هم اکنون  ٥  بازیکن سرخابی ديگر هم مبادرت به مكاتبه با ای اف سی بابت مطالبات معوقه خود کردند.  دو بازيكن پرسپوليسی كه چند سال قبل عضو اين تيم بوده و در اين تيم توپ می زدند روز چهارشنبه تصوير رای قطعی خود را از كميته انضباطی تحويل گرفته و برای ترجمه اقدام كردند.  مكاتبات اين ٥ نفر روز دو شنبه كه اولين روز كاری  و  کنفدراسیون فوتبال آسیا است به این نهاد اجرایی ارسال می شود.

به هر حال بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال زمانی که دیدند شکایتشان در مراجع قانونی کشورمان به سرانجام نمی رسد تصمیم گرفتند این موضوع را به اطلاع ای اف سی برسانند تا این نهاد اجرایی در مورد حضور تیمهای ایرانی در آسیا تصمیم گیری کند. 
 
انتهای پیام/ 
 

شکایت بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار