مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: از سال گذشته تصمیم بر این شد به صورت دوسالانه جشنواره رضوی برگزار شود، به این شکل که هر سال جشنواره برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی  در آئین تجلیل از برگزیدگان دوازدهمین جشنواره ملی صنایع‌دستی رضوی اصفهان ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: امسال دوازدهمین سال است که میزبانی جشنواره را اصفهان عهده‌دار شده است.

وی افزود: به جهت غنا در همه حوزه‌های هنری در اصفهان تقسیم‌بندی انجام شد و تا سال گذشته در حوزه هنرهای سنتی ورود داشتیم اما از سال گذشته تصمیم بر این شد به صورت دوسالانه این جشنواره برگزار شود، به این شکل که هر سال جشنواره برگزار می‌شود اما یک سال صنایع‌دستی و سال دیگر هنرهای سنتی موضوع جشنواره قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: سال بعد در سال 97 هنرهای سنتی موضوع جشنواره قرار خواهد گرفت و سال بعد مجدداً صنایع‌دستی، در این دوره از جشنواره 106 اثر از 83 هنرمند به دبیرخانه جشنواره واصل شد و نهایتاً 45 اثر و بعد 37 اثر برتر شناخته شد که امروز مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: نمایشگاه این دوره جشنواره نیز تا یک هفته در کتابخانه مرکزی برقرار خواهد بود؛ هر کسی در این جشنواره اثری خلق کرده با عشق امام رضا (ع) بوده است، چرا که در این جشنواره آنچه که به جشنواره اهمیت می‌دهد «رنگ خدا» است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.