دادستان عمومی و انقلاب شوش خبر داد؛

عوامل مسدود کردن جاده اهواز – شوش بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب شوش از بازداشت 10 نفر از عوامل مسدود کردن جاده سراسری اهواز - شوش در سه راه هفت تپه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی نظری، دادستان عمومی و انقلاب شوش در این خصوص گفت: تجمع تعدادی از کارگران نیشکر هفت تپه در جاده سراسری شوش - اهواز در روز سه شنبه و مسدود کردن این جاده غیر قانونی بوده و با کمک نیروی انتظامی 10 نفر از افراد تجمع کننده بازداشت شدند که این افراد با قرار مناسب راهی زندان شدند.

وی بیان داشت: پرداخت مطالبات کارگران و کارکنان حق آنان است، اما باید این مطالبات از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری شود و دادستان و دادگستری پیگیر حقوق کارگران نیشکر هفت تپه می باشند.

نظری تخلف این این افراد را مسدود کردن جاده ترانزیتی اهواز - شوش و اخلال در نظم عمومی عنوان کرد و نسبت به برپایی هر گونه تجمع غیر قانونی به کارگران به خاطر امکان سوء استفاده عده ای هشدار داد و اظهار کرد: در چنین تجمعاتی ممکن است عده ای افراد مغرض به اموال عمومی خسارت وارد کنند و در این موقع به ضرر کارگران تمام می شود، لذا از کارگران انتظار می رود مراقب باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شوش در خاتمه به برخی سایت ها و پایگاه های خبری مجازی در خصوص انتشار اخبار کذب هشدار داد و اذعان داشت: این سایت های خبری به دلیل انتشار اخبار کذب و تشویش اذهان عمومی از طریق پلیس فتا شناسایی شده و تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند.

کارگران نشکر هفت تپه روز سه شنبه سوم مرداد ماه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق ماه های اردیبهشت، خرداد و تیر96 ، پاداش کشت 95 و بن ماه رمضان 96 همچنین حقوق بهمن و اسفند 94 کلیه کارگران روزمزد شرکت دست به تجمع زدند که این تجمع به جاده سراسری اندیمشک - شوش - اهواز کشیده شد و موجب ایجاد ترافیک سنگین در این جاده شد.

انتهای پیام/گ

 

دستگیری متهمان اخلال نظم عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.