پربازدیدا به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

زلزله نهاوند ۸ مصدوم بر جای گذاشت

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر زلزله صبح امروز نهاوند در استان همدان ۸ نفر مصدوم شدند.

احضار وزرای آموزش و پرورش برای تعیین تکلیف صندوق ذخیره فرهنگیان

رئیس کمیته تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: برای بررسی وضعیت این صندوق وزرای آموزش و پرورش و پرورش و عوامل مربوطه مورد پرسش قرار می‌گیرند.

 

سوسیس و کالباس های تولید کشور در سلامت کامل هستند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کارخانجات سوسیس و کالباس باید در جهت رفع نگرانی مردم از بابت سلامت مواد اولیه این فرآورده‌ها گام بردارند.

نتایج نهایی مجوز رشته‌های دانشگاه آزاد بعد از اتمام بررسی اعلام می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: نتیجه نهایی تعداد رشته‌هایی که از وزارت علوم مجوز دریافت کرده اند بعد از بررسی تمام رشته‌ها اعلام خواهد شد.

کاهش سن ابتلا به آرتروز در ایرانی ها

یک جراح ارتوپدی با بیان اینکه  آرتروز زانو و مفصل ران، شایع‌ترین آرتروز در ایران است،  تصریح کرد: بنا به دلایل نامشخصی در ایران آرتروز زانو در زنان بیشتر دیده می‌شود و آرتروز مفصل ران در مردان شایع‌تر است و در حال حاضر اکثر نوجوانان و جوانان تا سن ۳۰ سالگی به نوعی با این بیماری درگیر شده‌اند.

پیتزایی خاص و رژیمی که با خوردن آن هرگز چاق نمی‌شوید+ دستورالعمل

بسیاری از افراد به دلیل ترس از چاقی و اضافه وزن یا برخی محتویات موجود در پیتزا سالهاست که این غذا را نخورده اند، اما می‌توانید با صرف اندکی وقت و حوصله آن را در خانه تهیه کنید.

همبرگر عجیبی که در صفحات مجازی غوغا به پا کرده است+ تصاویر

یکی از برند‌های مشهور فست فود به تازگی همبرگر عجیبی در شعب خود عرضه کرده که طرفداران زیادی پیدا کرده و کاربران زیادی در صفحات مجازی تصاویر این همبرگر عجیب را دست به دست می‌کنند.

11 سرطان مهلک و کشنده که دود سیگار به جانتان می اندازد

محققان در تحقیقات اخیر خود دریافتند که ۱۱ سرطان کشنده با استعمال سیگار و الکل ارتباط مستقیم دارند.

 انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار