مدیرعامل استقلال گفت: با بازگشت محرومان، استقلال تیم متفاوتی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رضا افتخاری پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: در هر صورت نبود سه بازیکن ما تأثير زيادى در اين ديدار داشت و من در اين باره با مسئولان فدراسيون صحبت كرده ام و بايد بگويم اين بازيكنان تنها برای یک بازی محروم هستند و به طور حتم با بازگشت محرومان استقلال دگرگون خواهد شد.

او افزود: در کار فنی دخالت نمی‌کنم، اما تجربه‌ام می‌گوید استقلال بازیکنان با تکنیکی و باتجربه زیادی دارد و آنها براى هماهنگ شدن نياز به زمان دارند و اگر همدیگر را در زمین پیدا کنند، کار تاکتیکی ما بهتر خواهد شد.

 

افتخارى درباره بدهی‌های این باشگاه گفت: با پيگيرى هاى انجام شده پرونده بازیکنان خارجی را بسته‌ایم، اما به بازیکنان و مربیان داخلی بدهکاریم. به اين ترتيب در نظر داریم بودجه‌ای در این زمینه اختصاص داده تا پرونده بدهی‌های داخلی را در دو سه سال آینده ببندیم.

او در مورد بدهى 70 میلیارد تومانى باشگاه گفت :خوشبختانه از سال گذشته بدهى اى اضافه نشده، اما متأسفانه بدهی‌ها برای 10 سال گذشته است و به 130،140 نفر بدهکار هستیم.

مدير عامل باشگاه استقلال درباره درباره بازيكنان سرخابى كه در ابتدا از علاقه خود به اين دو تيم مى گويند و در نهايت پس از مدتی به پول نگرفتن‌ خود اعتراض می‌کنند، گفت: این مسئله یک جنبه تبلیغاتی دارد و جنبه دیگر هم این است که بازیکنان حرفه‌ای شده‌اند. در گذشته بازيكنان در صحبت هاى خود اعلام مى كردند به عشق استقلال آمده‌اند، اما اگر امروز پول‌شان را نگیرند، بازی نمی‌کنند. به هر حال فوتبال شغل‌شان است.

انتهای پیام/

صحبت های افتخاری پس از باخت استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
باشه مامنتظریم که دگرگون بشه شیش تابخوره
آخرین اخبار