رئیس کمیته آکروژیم فدراسیون ژیمناستیک گفت: تیم ملی آکروژیم کشورمان از وضعیت مناسبی برخوردار بوده و امیدوار هستیم در مسابقات آسیایی قزاقستان، روی سکو برویم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی نکویی  اظهار کرد: با نظر رئیس جدید فدراسیون ژیمناستیک، به‌عنوان رئیس شاخه آکروژیم فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شدم.

وی افزود: نخستین مسابقه رسمی فدراسیون ژیمناستیک بعد از انتخاب خانم درگاهی، مسابقات باشگاهی کشور و انتخابی تیم ملی آکروژیم برای اعزام به مسابقات آسیایی در کشور قزاقستان بود که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

دبیر هیأت ژیمناستیک استان اصفهان که از نزدیک بر روند برگزاری این مسابقات نظارت داشته است، یادآور شد: این پیکارها با حضور 130 نفر از سراسر کشور در دو رده سنی زیر 16 و بالای 16 سال و در دو بخش دو و چهارنفره به انجام رسید.

وی متذکر شد: در پایان این رقابت‌ها، تیم دونفره سمنان و تیم چهارنفره یزد در رده سنی زیر 16 و تیم دونفره ارومیه و تیم چهارنفره یزد در رده سنی بالای 16 سال، به‌عنوان تیم‌های برتر انتخاب‌ شده و به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گفته نکویی، مرحله نخست اردوی تیم ملی آکروژیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، از 14 تا 26 مرداد و مرحله دوم از تاریخ 8 تا 24 شهریور در تهران برگزار خواهد شد.

وی با ابراز رضایت از وضعیت این تیم بیان داشت: وضعیت تیم بسیار خوب است و امید داریم در مسابقات آسیایی قزاقستان صاحب سکو شوند.

رئیس شاخه آکروژیم فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به برنامه‌های بعدی این کمیته تصریح کرد: پس از مسابقات آسیایی، طرح و برنامه‌های جدیدی برای توسعه این رشته داریم و تلاش می‌کنیم با حضور و دعوت از کارشناسان این رشته از سراسر کشور بتوانیم خدمت شایسته‌ای به این رشته ورزشی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.