نایب رییس بانوان هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از پایان رقابت‌های جودو بانوان استان به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛معزز اکبری نایب رییس بانوان هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: دراین مسابقات ۳۱ نفر ورزشکاردر رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از شهرستان‌های فریمان، چناران و نیشابور و باشگاه‌های کوثر و مقاومت مشهد شرکت کردند.
 

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم مقاومت مشهد با ۵ مدال طلا و یک نقره به مقام قهرمانی رسید، تیم کوثر مشهد با ۴ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز در رده دوم قرار گرفت، تیم نیشابور با کسب ۴ مدال طلا و یک نقره در جایگاه سوم ایستاد و تیم جودو بانوان چناران نیز با ۳ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز مقام چهارم را کسب کرد.
 

معزز اکبری ادامه داد: در بخش انفرادی هاینه محمدیان، محیا آشوری، فاطمه عباسی، زهرا پهلوانی، مهشید شورابی و ریحانه کریمی جودوکارانی بودند که در رده سنی نونهالان این رقابت‌ها به مقام نخست اوزان مختلف دست یافتند.
 

نایب رییس بانوان هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت:زهرا زیکن، فرشته فرخاری، زهرا آبرومند، محدثه شعبانی، فاطمه رجبی، زهرا توزنده و معصومه حسنی نیز مقام اول را در رده سنی نوجوانان از آن خود کردند و در رده سنی جوانان نیز هیچ شرکت کننده‌ای حضور نداشت.
 

وی افزود: محدثه طوایفی، رقیه محمود آبادی و فائزه کارگران جودوکارانی بودند که مقام نخست را در اوزان ۵۷، ۶۳ و ۷۰+ کیلوگرم این رده سنی در رقابت‌های جودو دهه کرامت خراسان رضوی بدست آوردند


انتهای پیام //ف. ج
 
 

رقابت‌های جودو بانوان خراسان رضوی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار