سرمربی تیم کشتی آزاد آذربایجان، از حل مشکلات کشتی گیران این کشور در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمعی از قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی آذربایجان روز گذشته (جمعه) با تجمع مقابل فدراسیون کشتی این کشور، به پرداخت نشدن حقوق یکساله و پاداش های خود اعتراض کردند.
در این جمع که طغرل عسگراف، حاجی علی اف و رسول چونایف نیز حضور داشتند، کشتی گیران آذربایجانی به توقف طولانی مدت پرداخت حقوق خود و همچنین مشکلات مالی در مورد سفر به مسابقات و همچنین شرایط نابسامان تمرینات و اردوها اعتراض کردند.
پس از این اعتراضات فردوسی آمادوف سرمربی تیم ملی کشتی آزاد آذربایجان از حل مشکلات خبر داد و ضمن اعلام اینکه این شرایط تنها مختص کشور آذربایجان نیست و در سراسر دنیا اتفاق می افتد، گفت: با آمادگی کامل در رقابت های جهانی شرکت خواهیم کرد و تمامی مشکلات نیز به زودی حل خواهد شد.


مدال نقره المپیک پکن به گئورگی گوگشلیدزه اهداء شد


هفته گذشته و در محل کمیته ملی المپیک گرجستان، مدال نقره المپیک پکن توسط لری چابلوف قهرمان المپیک بارسلونا و رئیس کمیته ملی المپیک گرجستان و با حضور هچیکاشویلی وزیر ورزش گرجستان، به گئورگی گوگشلیدزه قهرمان نامدار گرجسانی ها اهداء شد.
این مدال با توجه به مثبت اعلام شدن دوپینگ تیموراز تگی اف قزاقستانی در المپیک پکن به گوگشلیدزه اهداء شد.

در رقابت های المپیک 2008 پکن گوگشلیدزه در وزن 96 کیلوگرم کشتی آزاد با شکست در مرحله نیمه نهایی از تگی اف قزاقستانی شانس حضور در دیدار فینال را از دست داد و به مدال برنز رسید و با توجه به اینکه مدال نقره این وزن از آن این کشتی گیر قزاقستانی شد، پس از مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ وی، مدال نقره به گوگشلیدزه رسید.
انتهای پیام/


دوپینگ تگی اف قزاق گوگشلیدزه را صاحب مدال نقره المپیک پکن کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار