در نشست مشترک اعضای شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مطرح شد؛

اوسط‌ هاشمی: نتوانستیم از فرصت‌های منطقه استفاده کنیم

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بهترین فرصت‌ها در منطقه وجود دارد اما حضور ما فعال نبوده است.

نتوانستیم از فرصت‌های منطقه استفاده کنیمبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست مشترک اعضای شورای ملی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که صبح امروز (شنبه، 7 مردادماه) در محل وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: اینگونه نشست ها را باید تقویت کنیم و جلسه بعدی به دو سه سال آینده موکول نشود.

وی ادامه داد: اگر امروز فضای آرام و نشاط سیاسی شکل گرفته است باید از ان برای اوج گیری در بخش اقتصادی استفاده کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: از اتاق اصناف ایران می‌خواهم که اگر در برجام فضایی ایجاد شده است ساکت ننشینند، اجازه ندهیم ابتکار دست دشمنان بیفتد و عرصه را بر دولت و شما تنگ کنند.

اوسط هاشمی با بیان اینکه باید عرصه را خودمان به دست بگیریم، گفت: لازم است تا اصناف نقطه نظرات خود را به اطلاع مردم برسانند.

اتاق ایران باید در بخش های خصوصی کشورهای همسایه نفوذ کند

وی تصریح کرد: اتاق ایران باید در لایه های مردمی و بخش های خصوصی کشورهای همسایه نفوذ کند این موضوع ضرورت امروز است.

اوسط هاشمی گفت: انتظار‌ ما این است که با هم روابط را تا عمق ایالت‌ها ببریم چون بخش اعظمی از این کشورها در دایره فرهنگی ایران زندگی می کنند.

وی بیان کرد: باید به سمت استفاده از فرصت‌های بی بدیل و ارزشمند استان‌های کمتر توسعه یافته برویم، از 21  کشور واقع در حوزه اقیانوس هند چگونه استفاده کرده ایم؟ باید این مجامع را هدف قرار دهیم و بیشتر به اروپا ننگریم. بهترین فرصت در منطقه وجود دارد اما حضور ما فعال نبوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار