والیبال قهرمانی مردان آسیا 2017 – اندونزی

جواهری: یاد گرفتیم چطور بعد شکست به بازی برگردیم

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال امید ایران گفت: از سیچلو و دستیارانش یاد گرفته‌ایم که چطور بعد از شکست از لحاظ فنی و روانی به بازی برگردیم.

به گزارش خبرنگار  حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید جواهری، دریافت‌کننده ملی‌پوش تیم امید ایران که در دیدار با استرالیا نمایش خوبی داشت،گفت: من و دیگر بازیکنان حاضر در تیم ملی امید علاوه بر اینکه از سیچلو و دستیارانش یاد می‌گیریم که چطور والیبال بهتری بازی کنیم، این را هم یاد گرفتیم که چگونه بعد از شکست به شرایط عادی برگردیم.


وی ادامه داد: در ورزش حرفه‌ای و مسابقاتی در این سطح طبیعی است که یک روز تیم از لحاظ روانی و یا بدنی در شرایط ایده‌آلی نباشد، اما آنچه مهم است ریکاوری ذهنی و بازگشت به شرایط عادی است. چیزی که ما در این مسابقات آن را تجربه کردیم.
دریافت کننده تیم ملی امید با اشاره به اینکه فدراسیون فرصت مهمی را در اختیار بازیکنان جوان قرار داده است، گفت: هدف کسب تجربه است. ما در اندونزی هستیم تا بتوانیم تجربیات خود را افزایش دهیم و باید از این فرصت تمام و کمال بهره ببریم.


جواهری خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی و شکست در هر مسابقه همه آنچه در بازی رخ داده است را فراموش می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تمرکزمان را روی بازی بعدی معطوف کنیم.کادر فنی حریفان را هر روز آنالیز می‌کنند و نکات لازم را به ما می‌گویند. این موضوع در روند کار ما بسیار تاثیرگذار است.


دریافت کننده تیم ملی امید در ادامه به بازی احتمالی فردا مقابل تیم اندونزی اشاره کرد و افزود: تیم اندونزی تیم خوبی است و قطعا فردا با تمام توانش مقابل ما ظاهر می‌شود. این تیم از امتیاز میزبانی هم بهره‌مند است و این کار را برای ما کمی سخت می‌کند. انگیزه بالایی برای برد خواهد داشت اما تیم ایران هم با هدف صعود به نیمه‌نهایی تلاش خواهد کرد با پیروزی میدان مسابقه با اندونزی را ترک کند.


انتهای پیام/


جواهری: برای برد به مصاف اندونزی می رویم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
آورین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
آورین
آخرین اخبار