مدیر مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بیجار گفت: به همت مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بیجار ۱۲۵ کلاس درس در این شهرستان هوشمند سازی شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رضا بخشنده امروز در پانزدهمین جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز بیجار ،گفت: ۶۰ درصد مدارس بیجار به همت خیرین مدرسه ساز  احداث شده است.

وی به فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز اشاره کرد وافزود: مجمع خیرین مدرسه ساز از ۱۶ سال قبل فعالیت خود را در شهرستان بیجار آغاز کرد و تا ۱۶ باب مدرسه با بالغ بر ۱۱۰ کلاس درس، کتابخانه و آزمایشگاه احداث کرده است.

مدیر مجمع خیرین مدرسه ساز اضافه کرد: در طول ۵ سال گذشته ۵ میلیارد تومان توسط مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بیجار برای تجهیز ، مرمت و بازسازی مدارس بیجار جمع آوری شده است.

وی همچنین به میزان کمک های جمع آوری شده در طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: به همت خیرین مدرسه ساز شهرستان بیجار سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان جهت تجهیز و بازسازی اعضاء صرف مدارس شهرستان بیجار شده است.

بخشنده از مشارکت و استقبال پرشور قشر فرهنگی و دانش آموزان بیجاری در امر مدرسه سازی اشاره کرد و اظهارداشت:۶۸ نفر از کارکنان آموزش و پرورش به صورت مادام العمر مقداری از حقوق ماهیانه خود را صرف ان امر خداپسندانه کرده اند.

وی همچنین از  اتمام ساخت مدرسه خیر ساز شهرک اندیشه تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد عنوان کرد:مدرسه ۶ کلاسه شهرک اندیشه درعرض ۸ ماه با بهترین مصالح و امکانات با۸۰۰  متر زیربنا و۲۲۰۰ متر حیاط  به مبلغ یک میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان ساخته شده و تحویل مجمع خیرین مدرسه ساز واموزش و پرورش داده شده است.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز بیجار امروز با حضور مسئولان و خیرین مدرسه ساز در مجتمع فرهنگی نور این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/م

احداث۶۰ درصد مدارس بیجار توسط خیرین مدرسه ساز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.