نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: معرفت به اهل بیت انسان را بهشتی می‌کند و باید این معرفت را عمیق‌تر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی عصر امروز در دیدار خادمان حرم امام رضا (ع) با بیان اینکه خادم الرضا بودن توفیق بسیار بزرگی است، افزود: خادمان باید قدر و ارزش خادم الرضا بودن خود را بدانند چراکه این توفیق نصیب هرکسی نمی شود.

وی ادامه داد:معرفت به اهل بیت انسان را بهشتی می کند و باید این معرفت را عمیق تر کرد.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه افزود: یکی از اقدامات اساسی که دشمنان اسلام انجام می دهند، این است که عشق، علاقه و ارادتی که مردم نسبت به ائمه اطهار دارند را در بین مردم کم رنگ کنند که باید برای مقابله با این توطئه دشمنان تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: خادمان امام رضا (ع) نه تنها حامل پرچم امام رضا (ع) بلکه حامل پرچم بهشت هستند چرا که مردم را با ائمه اطهار (ع) آشنا می کنند.


حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: کسانی هستند که توفیق تشرف به آستان امام رضا (ع) را ندارند که از کاروان های رضوی انتظار می رود زمینه حضور این افراد در مشهد مقدس را فراهم کنید.

انتهای پیام/م

عشق به اهل بیت (ع) بدون بصیرت معنا ندارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.