سردار قنبری، از افزایش ۳۲ درصدی کشفیات کالای قاچاق از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد..

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار محمد قنبری، فرمانده نیروی انتظامی لرستان، در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام دهه کرامت، با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی بر کنترل باند‌های قاچاق افزود: محوریت ماموریت‌های پلیس مبارزه جدی و متمرکز با محموله‌های قاچاق عمده است.

افزایش ۳۲ درصدی کشفیات کالای قاچاق در لرستان

فرمانده نیروی انتظامی لرستان در ادامه از تشکیل یک هزار و ۵۶۲ پرونده قاچاق در استان طی امسال خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۰ فقره دارای ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد رشد داشته است.


وی افزود: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۲، ۱، ۵ نفر نیز دستگیر که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد افزایش داشته است.

سردار قنبری با اشاره به توقیف ۳۳۸ دستگاه خودرو حامل قاچاق در لرستان گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد رشد داشته است.

وی در مجموع ارزش کالای قاچاق کشف شده را، ۲۸۸ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: میزان افزایش کشفیات در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد افزایش داشته است.


به گفته سردار قنبری اقدامات پلیس آگاهی در راستای مبارزه با سرقت از ابتدای سال تاکنون نیز افزایش چشمگیری داشته است به طوری که ۱۹ باند سارق در استان متلاشی، ۵۷ نفر دستگیر و ۱۸۸ فقره از انواع سرقت‌ها شامل خودرو، دام، منزل و کیف قاپی کشف شده است.


فرمانده نیروی انتظامی لرستان در ادامه گفت: دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

وی در ادامه به عملکرد این فرماندهی در حوزه مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: استان لرستان یکی از استان‌های برتر در امر مبارزه بی امان با سوداگران مرگ بوده به طوری که در راستای برخورد با باند‌های مهم مواد مخدر و کشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر شاهد رشد ۱۶ درصدی نسبت به مدت مشابه بودیم.


انتهای پیام / د

کشفیات کالای قاچاق در لرستان افزایش ۳۲ درصدی داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.