مدیر عامل شرکت نفت منطقه ارومیه از افزایش سه برابری میزان ذخیره سازی نفتگاز در نیروگاههای مرکز وشمال آذربایجان غربی خبر داد.

احمد مجرد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت:در سه ماهه نخست سال جاری مجموعا در بخشهای مصرف منطقه 240 میلیون لیتر نفتگاز توزیع شده است که از این مقدار 136 میلیون لیتر مربوط به نیروگاههای منطقه است و این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر 3 برابر افزایش داشته است.

وی گفت: ظرفیت انبارهای ذخیره سازی نفت در منطقه در حال حاضر 90 میلیون لیتر است گفت: بهره براداری از انبار جدید درحال احداث در جاده دریای ارومیه 120 میلیون لیتر به این رقم اضافه خواهد کرد که این انبار بزرگترین انبار نفت استان است که در زمینی به مساحت 5 هکتار وباصرف هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد تومان در حال ساخت است وپیش بینی می شود تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت نفت منطقه ارومیه با اشاره به وجود 140 هزار مشترک نفت سفید درمنطقه تصریح کرد درسه ماهه سال جاری 47 میلیون لیتر نفت سفید درروستاهای منطقه ذخیره سازی شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ح

ذخیره سازی نفتگاز در نیروگاههای مرکز وشمال آذربایجان غربی سه برابر افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.