رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از ابطال صندوق شماره 17 باقرشهر به دلیل وجود تخلفات خبر داد.

هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات رای به ابطال صندوق شماره 17 باقرشهر داده/محمد محمودی شاه‌نشین رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین نتایج انتخابات باقرشهر گفت: بعد از اعلام نتایج انتخابات این شهر مشخص شد که تنها یک رای میان نفر هفتم و هشتم اختلاف وجود دارد.

وی ادامه داد: نفر هشتم نسبت به این موضوع اعتراض کرد که بعد از بررسی فرمانداری چهار رای اختلاف با نفر هفتم اعلام شد لذا این بار نفر هفتم به هیئت نظارت استان تهران شکایت کرد.

محمودی‌شاه‌نشین تصریح کرد: هیئت نظارت استان بعد از بررسی نتایج انتخابات براساس یک سری مدارک متوجه می‌شود که با وجود برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی اما در صندوق شماره 17 انتخابات به صورت دستی انجام شده و در کنار آن هم با وجود برخی شواهد خرید و فروش رأی هم در این صندوق اثبات شد لذا به دلیل این تخلفات هیئت نظارت استان پیشنهاد ابطال را تایید می‌کند.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تاکید کرد: هیئت نظارت استان جهت تأیید نهایی این رای آن را به هیئت مرکزی ارسال می‌کند که ما در مرحله اول مستندات استان را برای ابطال این صندوق کافی ندانستیم براین اساس بنا به درخواست فرماندار باقرشهر مهلتی به وی داده شد تا مدارک بیشتری در این مورد ارائه کند.

وی بیان داشت: فرماندار بعد از پایان مهلت،  مدارکی را از سوی دستگاه‌های امنیتی و قضایی به هیئت مرکزی نظارت ارائه کرد و در جلسه نهایی این هیئت دستور ابطال صندوق شماره 17 و تجمیع مابقی صندوق‌ها را صادر کرد.

محمودی‌شاه‌نشین خاطرنشان کرد: اکنون در جریان نتیجه نهایی و اینکه کدام یک از نفرات هفتم و هشتم بالا رفته نیستم و هیئت اجرایی در فرمانداری باید رأی را تجمیع و اعلام کند اما ظاهرا با ابطال این صندوق اختلاف رأی این دو به حدود 15 می‌رسد.

انتهای پیام/

ابطال انتخابات باقر شهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار