شیراز؛

کشف بیش از ۲۳۰ کیلوگرم تریاک /جاسازی تریاک در چرخ‌های عقب کامیون

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از کشف ۲۳۱ کیلوگرم تریاک در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد جعفر تولایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه شهرستان خرم بید هنگام کنترل خودروی‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۹۴ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در چرخ‌های محور عقب کامیون جاسازی شده بود کشف و راننده و سرنشین دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس افزود: همچنین مأموران انتظامی شهرستان داراب یک دستگاه خودرو پژو پارس را پس از طی مسافتی تعقیب و گریز متوقف و متهمان با توجه به تاریکی شب و پوشش گیاهی منطقه با به جا گذاشتن خودرو از محل متواری شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۸۸ کیلوگرم تریاک کشف و مواد کشف شده برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انتقال داده شد.

تولایی اظهار کرد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند شخصی به هویت ا-د قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از بندرعباس به شهرستان شیراز را دارد.

این مقام انتظامی ادامه داد: موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و پس از شناسایی یک دستگاه پژو پارس در ورودی شهرستان شیراز آن را توقیف و به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انتقال داده شد و در بازرسی از آن مقدار ۴۹ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کپسول گاز خودرو جاسازی کرده بود، کشف شد.

تولایی افزود: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو که اسکورت محموله می‌کرد را توقیف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ن

قاچاق مواد مخدر در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار