فرماندار بناب از رتبه اول شهرستان بناب در ایجاد اشتغال در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  ولی الله فرج اللهی فرماندار بناب در نشست شورای هماهنگی آموزش های فنی و حرفه ای شهرستان بناب ضمن اعلام این خبر و با بیان اینکه اکثریت جویندگان کار در بناب مهارت های لازم را ندارند؛ اظهارکرد: اکثریت این ها مهارت های مورد نیاز را نیاموخته اند.

وی اضافه کرد: دولت در راستای تأمین نیروی مورد نیاز ماهر و تربیت نیروهای مورد نیاز برای واحدهای تولیدی طرح استاد شاگردی و مهارت آموزی را برای اولین بار اجرا می کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب سپس از اختصاص ۱۵۰ نفر سهم شهرستان بناب برای شرکت در این دوره های مهارت آموزی خبرداد و تصریح کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه ای بعد از تشکیل این کلاس ها و دادن آموزش های لازم نسبت به ارائه گواهی و مدرک شرکت در این دوره را نیز صادر خواهد کرد.

فرج اللهی با بیان اینکه متصدیان مغازه ها و کارگاه ها در این دوره ها به عنوان مربی نقش ایفا خواهند کرد؛ گفت: تأمین اجتماعی نیز موظف به بیمه مهارت آموزان است و مدیران مغازه ها و کارگاه ها این اطمینان را داشته باشند که هیچگونه بحث بیمه ای گریبانگیر آن ها نبوده و تأمین اجتماعی رأساً به این موضوع اقدام خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است و امیدواریم با برگزاری این دوره ها تا پایان سال شاهد تحقق ایجاد ۳ هزار و ۲۵۰ شغل پیش بینی شده برای شهرستان بناب تا پایان سال ۹۶ باشیم.

فرج اللهی در پایان اظهار امیدواری کرد: شهرستان بناب با انجام این تعهد و ایجاد ۳ هزار و ۲۵۰ شغل جدید بتواند همچنان رتبه اول استان را در ایجاد اشتغال همواره حفظ کند.

 

انتهای پیام/ش

 

3 هزار و ۲۵۰ شغل پیش بینی شده برای شهرستان بناب تا پایان سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.