معاون و قائم مقام سیاسی وزیر کشور گفت: روند تقسیمات کشوری و ارتقاء سیاسی شهرها و روستاها سرعت می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، علی اصغر احمدی معاون و قائم مقام سیاسی وزیر کشور امروز در نشست با فرمانداران، بخشداران و مدیران استانداری هرمزگان در بندرعباس گفت: یکی از دغدغه های استاندار هرمزگان و فرمانداران بحث تقسیمات کشوری بود که در این زمینه کمیته ای با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه به عنوان دستگاه های مرتبط با بحث تقسیمات کشوری در وزارت کشور، تشکیل شده است.

وی افزود: با معاون اول رئیس جمهور و دبیر هیئت دولت نیز مذاکراه شده تا روند تقسیمات کشوری و ارتقاء سیاسی شهرها و روستاها به ویژه در دولت آینده سرعت بیشتری بگیرد.

معاون سیاسی وزیر کشور هدف خود از سفر به هرمزگان را قدردانی از مدیران سیاسی برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت، آشنایی با روند توسعه و شاخص های پیشرفت و آگاهی از شرایط امنیتی استان اعلام کرد.

احمدی شاخص های امینتی استان را مطلوب عنوان کرد و افزود: از فرمانداران و بخشداران خواسته شد با همه تلاش در خدمت مردم باشند و برای پیشبرد طرح ها و رفع مشکلات تلاش کنند.

استاندار هرمزگان نیز گفت: دغدغه ها و کمبود فرمانداران و بخشداران و مدیران استان در این نشست به اطلاع معاون محترم وزیر رسید.

جاسم جادری افزود: توسعه استان با ایجاد اشتغال و افزایش تولید و استفاده از مشارکت بخش خصوصی میسر است .

انتهای پیام/ز

تشکیل کمیته تقسیمات کشوری در وزارت کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.