نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: شخصیت آیت‌الله مشکینی باید در تمامی زمینه‌ها الگوی جوانان ما باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، امام جمعه اردبیل افزود: شخصیت آیت‌الله مشکینی باید در تمامی زمینه‌ها الگوی جوانان ما باشند.، چرا که شخصیت‌هایی مانند آیت‌الله مشکینی در استقلال و عزت کشور نقش مهمی را ایفا کرده است.

وی با اشاره به این که امروز مراسمی بزرگداشت آیت‌الله مشکینی با حضور میهمانان کشوری، مردم اردبیل و مشگین‌شهر برگزار می‌شود، افزود: مهم‌ترین وظیفه و رسالت ما این است که هیچ وقت چنین روحانیان بزرگی را فراموش نکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: آیت‌الله مشکینی نقش اساسی در انقلاب اسلامی ایران داشت و همیشه در برنامه‌های اجتماعی سرآمد بود که هیچ وقت تاثیرات فرهنگی و اجتماعی وی فراموش نمی‌شود.

آیت‌الله عاملی تصریح کرد: شخصیت آیت‌الله مشکینی نیاز به معرفی ندارد ولی تجلیل از چنین شخصیت‌ها موضوعی است که باید به طور همه‌جانبه مورد توجه واقع شود و در این زمینه مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه رسالت بسیار خطیر و حساسی بر عهده دارند و باید برای تجلیل از چنین شخصیت‌های ارزشمندی اهتمام جدی بورزند.

وی با اشاره به نقش روحانیت در تاریخ انقلاب اسلامی ایران گفت: روحانیون در اقتدار عزت و عظمت انقلاب اسلامی ایران نقش اساسی داشتند که باید این نقش از طریق مراجع فرهنگی به نسل امروزی به ویژه جوانان انتقال یابد.

آیت الله عاملی بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف فرهنگ جامعه هستند که در این زمینه روحانیون نقش اساسی دارند و باید با گسترش برنامه‌های فرهنگی تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را به یاس وناامیدی تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: امروز کشورمان به اقتدار و امنیت همه‌جانبه دست یافته و این امنیت و اقتدار در سایه خون شهدای والامقام و درایت‌های مقام معظم رهبری به وجود آمده است که ما قدردان این نعمت بزرگ الهی هستیم.

انتهای پیام/ح

مراسم بزرگداشت آیت الله مشکینی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.