نماینده مردم قصرشیرین گفت: هماهنگی‌های لازم از سوی مسئولان کشوری برای عبور و مرور زوار از مرز خسروی صادر شده است.

ووفرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین و گیلانغرب در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک شاهد بازگشایی مرز خسروی برای عبور زائران عتبات عالیات خواهیم بود، گفت: هماهنگی‌ها و  موافقت‌های لازم از سوی مسئولان ارشد نظام و وزارت کشور برای عبور و مرور زوار از مرز رسمی خسروی صادر شده است.

وی با بیان اینکه مرز خسروی به عنوان یک مرز دیرینه و اصلی میان کشورمان با عراق محسوب می‌شود، افزود:  خسروی نزدیک‌ترین مرز به عتبات عالیات است و  بهترین و مجهزترین پایانه مسافربری خاورمیانه در این منطقه قرار دارد.

تجری تاکید کرد: چند سالی است به دلیل وجود جریانات تکفیری و تروریستی در عراق رفت و آمد از مرز خسروی تعطیل شده و اکنون با توجه به نابودی ریشه تروریست‌ها، در این قسمت از مرز با عراق دیگر خطر و مزاحمتی برای زوار وجود ندارد لذا امیدواریم این مرز به شرایط قبلی خود بازگردد.

نماینده مردم قصرشیرین و گیلانغرب اظهار داشت: امکانات و سرمایه‌گذاری‌هایی برای زوار در شهرستان قصر شیرین فراهم شده و امیدواریم هتلداران، مسافرخانه‌دارها و... بتوانند رونق قبلی خود را پیدا کرده و منشأ خدمات برای زوار باشند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان کشوری، معاونت وزارت راه، حمل و نقل و پایانه‌ها، گمرک، مرزبانی و ناجا به صورت متناوب بازدید‌هایی از مرز و این شهرستان‌ تاکنون داشته‌اند، خاطرنشان کرد: قرار است در آینده نزدیک یکی از مدیران کل ستادی وزارت کشور و مدیر کل امور مرزها برای بررسی مشکلات و موضوعات به قصر شیرین بیایند تا بتوانیم شاهد عبور و مرور زوار از مرز خسروی باشیم.

انتهای پیام/

بازگشایی مرز زوار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار