رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شکایت‌هایی که از طرف بازیکنان ایرانی به AFC فرستاده می‌شود، دوباره به فدراسیون ایران باز می‌گردد و ما باید به آنها رسیدگی کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج در حاشیه مراسم تجلیل باشگاه سایپا از ابراهیم صادقی اظهار داشت: باشگاه سایپا کار خوبی انجام داد که از پیشکسوت و بازیکن با سابقه خود تجلیل کرد و امیدوارم این کارها در فوتبال ما بیشتر شود تا جوان‌ها به بزرگترها، پیشکسوتان و کاپیتان‌های خود احترام بگذارند.

او درباره اختلافش با امیر عابدینی، سرپرست سابق امور اقتصادی فدراسیون نیز بیان کرد : این موضوع حل شد و مشکل خاصی نیست.

همچنین تاج در خصوص محرومیت سه بازیکن استقلال به دلیل همراهی نکردن تیم امید، گفت: من به حاشیه ها توجه نمی کنم و اگر این موضوع بر محور قانون باشد، هم حرف استقلال، هم حرف منصوریان و هم حرف فدراسیون شنیدنی است. استقلالی‌ها اظهار داشتند،فیفا دی نیست و حرف‌شان درست بود، البته خیلی از مسابقات زیر 23 سال آسیا در روزهای غیر از فیفا برگزار می‌شود و تمامی باشگاه‌ها نیز در این خصوص با ما همکاری کردند و بازیکنان شان را در اختیار ما قرار دادند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اعتراض باشگاه استقلال به محروم نشدن بازیکنان تراکتورسازی، تصریح کرد:واقعیتش این است که من داستان تراکتورسازی را نمی‌دانستم، اما پرسیدم و دوستان گفتند که ما به بازیکنان تراکتورسازی اعلام بی‌نیازی کردیم. بنابراین، استقلال تنها باشگاهی بوده که بازیکنانش را به تیم امید نداده است. مدیران باشگاه استقلال و منصوریان چندی پیش به فدراسیون فوتبال آمدند و به رای کمیته انضباطی اعتراض کردند که حرف‌شان درست‌ بود. آنها می‌گفتند که رای را چرا روز دوشنبه صادر کردید؟ من هم دستور دادم که جلوتر بیندازند و این دستور من به‌ عنوان رئیس فدراسیون قانونی است، اما اینکه می‌گویند دخالت، نه، من در حکم کمیته انضباطی هیچ دخالتی نداشتم.

او درباره اینکه منصوریان پس از دیدار با صنعت نفت آبادان صحبت هایی را علیه فدراسیون فوتبال انجام داده بود، گفت: من ادبیات منصوریان را نمی‌پسندم.

تاج درخصوص مشکلات فوتبال افزود: ما چند موضوع را در فراکسیون ورزش مجلس  مطرح کردیم که یکی از آنها موضوع مالیات بود و این موضوع دیروز حل شد تا از ممنوع‌الخروجی بازیکنان مختلف جلوگیری شود. همچنین برنامه‌ریزی کردیم که باشگاه‌ها هم به دنبال اظهارنامه مالیاتی بروند تا دیگر مشکلی پیش نیاید.

رئیس فدراسیون در مورد شیوه عقد قراردادهای باشگاه‌های مختلف با بازیکنان  خاطرنشان کرد: همه جای دنیا باشگاه‌ها اگر وضع‌شان خوب باشد، بازیکنان گران‌قیمیت جذب می کنندو  اگر نباشد، این کار را نمی‌کنند، اما در لیگ همه قرارداد گران‌قیمت می‌بندند و نمی توانند پولش را پرداخت کنند.باشگاه ها نباید قیمت‌ها را بالا ببرند زیران مشکلات زیادی به وجود می‌آید.

تاج در پایان در خصوص شکایت برخی بازیکنان ایرانی به AFC ، اظهار داشت: این موضوع خیلی بد است و همه این مسائل و شکایت‌ها دوباره به فدراسیون فوتبال خودمان باز می‌گردد تا ما به این موضوعات رسیدگی کنیم.  باشگاه‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی مشکل مالی دارند و نمی‌شود یک جا تمام بدهی‌ها را پرداخت کرد. خود ما باز می‌گردد.

انتهای پیام/

مصاحبه تاج در باره شرایط فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار