رضاپور گفت: رضا مشحون باید سمتش را در فدراسیون مشخص کند و پس از آن برای تیم ملی بسکتبال تصمیم گیری کند.

ویرایش/// کارشناس بسکتبال:مشحون بايد مسئوليتش را در فدراسيون بسکتبال مشخص کندبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهای گذشته محمدرضا مشحون مدير تيم های ملی بسکتبال طی دو مصاحبه خود با رسانه ها محروميت دو بازيکن را از حضور در تيم ملی بسکتبال اعلام کرد. در مرتبه نخست او درمورد صمد نيکخواه بهرامی اعتقاد داشت که به دليل مصاحبه کاپيتان پيشين تيم ملی عليه فدراسيون به تيم ملی نخواهد آمد و اين بار نيز درباره محمد حسن زاده گفته است او بی تعصب و بی اخلاق بار آمده است.

پس از انتشار چنین مصاحبه ای،بازیکنان بسکتبال،در صفحات مجازی خود از محمد حسن زاده حمایت کردند و وی را با غیرت و با اخلاق دانستند.

همچنین حضور وی چه در تیم ملی و چه در باشگاهی موثر بوده است و هیچ فردی، کارنامه وی را ضعیف نمی داند.در هر حال رضا مشحون عملکرد وی را در بازی های تدارکاتی با چین ضعیف دانسته است.

اما موضوع از این قرار بود که محمد حسن زاده پیش از شروع بازی ها،مشغول گوش دادن به موزیک بوده است که برای بازی ها استرسش کمتر شود و عملکرد بهتری داشته باشد که این کار وی سبب کنار گذاشته شدنش از تیم ملی شد.

افشين رضاپور کارشناس بسکتبال درباره اظهارات اخير رضا مشحون به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:  بايد ببينيم رضا مشحون با چه سمت و اختياراتی در فدراسيون بسکتبال عليه بازيکنان ملی پوش موضع مي گيرد. شاید وی سمتی دارد که  من بی اطلاع هستم زيرا مرجع من درباره مسئوليت اشخاص در فدراسيون بسکتبال قوانين وزارت ورزش و جوانان مربوط به افراد بازنشسته و همچنین سايت اين فدراسيون است که در قسمت معرفی فدراسيون يا چارت سازمانی،اعضای سازمان تيم ملی اسم يا مسئوليت کسی ديده نمی شود. بنابراين ابتدا بايد دانست مسئولیت وی در فدراسيون چيست و حوزه اختياراتش تا  چه اندازه است که به راحتی از محروميت بازيکنان در تيم ملی صحبت می کند.

مشحون با صمد مشکل شخصی دارد

رضاپور درباره تصميمات شخصی در دعوت کردن يا دعوت نکردن نفرات به تيم ملی بسکتبال ادامه داد: زمانی که  رضا مشحون درباره صمد نيکخواه بهرامی ابتدا می گويد مشکل شخصی با کسی ندارد اما در ادامه اعتراف  می کند که  صمد به دليل مصاحبه ای که عليه فدراسيون انجام داده است،‌ دعوت نمی شود. آنچه از اين حرف ها برداشت می شود تصميمات شخصی است. 

کميته انضباطی مرجع رسيدگی به موارد اخلاقی است

 کارشناس بسکتبال عنوان کرد: رضا مشحون درباره کنارگذاشته شدن محمد حسن زاده ملی پوش شيرازی بسکتبال هم گفته ؛" منافع ملی و صلاح مملکت مطرح است. حسن زاده بسیار بی تعصب و بی اخلاق بار آمده است.علاوه بر این رفتاری خارج از اخلاق ورزشی داشت " اگر بخواهم صحبت های مشحون را در دو مورد اخير قبول کنم ابتدا بايد از او بپرسم مگر فدراسيون بسکتبال کميته انضباطی ندارد که بخواهد به اين قبيل امور رسيدگي کند؟ آيا وی تنها تصميم گيرنده تيم ملی است و هر چه بگويد بايد همان شود؟ فدراسيون ها کميته انضباطی دارند که مرجع رسيدگی به بی انضباطی يا موارد اخلاقی بازيکنان و تيم هاست و اگر بازيکن خطاکار به کميته انضباطی فراخوانده شد و دفاعياتش قابل قبول نبود،حداقل  کميته است که بايد در اين خصوص رای خود را صادر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.