استفاده از شبکه‌های اجتماعی متعلق به کنفدراسیون فوتبال آسیا در جریان رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، به حد نصاب جدیدی رسید.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۷ که از ۱۱ روز قبل به میزبانی ویتنام در حال برگزاری بود امروز با قهرمانی چونبوری تایلند به پایان رسید.
در جریان این رقابت‌ها میلیون‌ها کاربر به شبکه‌های اجتماعی متعلق به کنفدراسیون فوتبال آسیا  (AFC)مراجعه کردند و رکورد جدیدی را در استفاده از این شبکه ها  به ثبت رساندند.


به گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، این مسابقات در مقایسه با رقابت‌های سال گذشته در تایلند، علاوه بر بعد فنی و کیفی در بخش شبکه های اجتماعی نیز به موفقیت بزرگی دست یافت.

پس از ۱۱ روز مسابقه، تعداد نظرات حساب توییتر AFC به ۱،۰۹۳،۸۷۴ مورد رسید و اینستاگرام AFC نیز در این رقابت‌ها ۱،۶۵۴،۹۰۰ نظر (کامنت) دریافت کرد.

کامنت‌های حساب کاربری فیس بوک AFC نیز به بالاترین سطح دوران حیات خود رسید و به ۱۷۴۴۴۵۴ افزایش یافت.
همچنین کاربران،  ۱۶۲۹۸۵۵ دقیقه از این مسابقات را در کانال یوتیوب AFC مشاهده کردند.


انتهای پیام/

غوغای فوتسال در شبکه های اجتماعی AFC

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
همچنان دوست داريم حسن زاده.همان مدال نقره ات راهم دوست داريم.
آخرین اخبار