مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: تیم ما پس از هفته سوم کیفیت واقعی خود را به همه هواداران و کارشناسان فوتبال نشان می دهد.

محسن طاهری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت تساوی سپاهان مقابل سایپا اظهار کرد: طبیعتا حداقل سه هفته طول می کشد تا تیم های لیگ برتری به شرایط ایده آل خود برسند و هفته نخست لیگ نیز شرایط خاص خودش را دارد و نمی توان با یک پیروزی یا شکست در مورد تیم ها قضاوت کرد. امیدوارم سپاهان پس از هفته سوم کیفیت واقعی خود را به همه هواداران و کارشناسان فوتبال نشان دهد.

 وی درباره عدم حضور حتی یک نماینده از تیم فوتبال سپاهان در مراسم برترین های لیگ شانزدهم تصریح کرد: به دلیل اینکه سپاهان فصل گذشته به جوانگرایی روی آورده بود نماینده ای در مراسم امسال نداشتیم.

  مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: با این وجود بسیار امیدوار هستیم با عملکرد مناسب کادرفنی و بازیکنانمان در فصل جاری، سال آینده ستاره های خوبی را به فوتبال کشور معرفی کنیم.

 وی با اشاره به دیدار هفته آینده تیم های سپاهان و پدیده مشهد گفت: همان طور که گفتم سه بازی نخست تیم ها معمولا بسیار سخت و طاقت فرسا است زیرا هنوز هیچ یک از تیم ها به ساختار و ترکیب اصلی خود دست نیافته اند.

 طاهری در پایان گفت: به طور حتم بازی مقابل پدیده در مشهد ساده نخواهد بود و احتمال دارد نسبت به بازی قبل تغییراتی را در ترکیب تیم ایجاد کنیم.

 انتهای پیام/

اظهارات طاهری در مورد آخرین وضعیت تیم سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار