یزد؛

اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی با دانش و فراگیری آموزش های عملی

فراگیری آموزش های عملی در رشته های مختلف می تواند در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی نقش آفرین باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز گفت: آموزش های مختلف فنی و حرفه ای نقش اساسی در کارآفرینی جوانان و تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری دارد.

حجت الاسلام محی الدینی در بازدید از مرکز فنی و حرفه ای امام رضا (ع) و در جمع مسئولان و کارآفرینان این مرکز به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی اشاره کرد و افزود: مراکز فنی و حرفه ای به ایجاد اشتغال و توانمند سازی جوانان بسیار موثر هستند.

وی ادامه داد: تحصیل دانش و در کنار آن فراگیری آموزش های عملی در رشته های مختلف در فنی و حرفه ای و بر حسب نیاز کشور و استان می تواند در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی نقش آفرین باشد.

حجت الاسلام محي الديني با اشاره به اینکه جوانان امیدهای توسعه و شکوفایی ایران اسلامی هستند، از مربیان خواست تا با فراهم نمودن محیط و امکانات، شرایط رشد و شکوفایی خلاقیت در جوانان و کارآموزان را فراهم آورند.

محی الدینی افزود: بخش خصوصی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای نیز می توانند دولت و مسئولان را در تحقق برنامه های مورد نیاز و برگزاری دوره های مناسب در طول سال یاری دهند.

امام جمعه مهریز سپس با حضور در کارگاه های مختلف فنی و حرفه ای ضمن گفت و گو با جوانان شاغل از تلاش های انجام گرفته توسط مسئولان در شهرستان مهریز قدردانی کرد.

همچنین هادی ابویی رئیس مرکز فنی و حرفه ای مهریز گزارشی از فعالیت های سال گذشته و برنامه های امسال این مرکز در شهر و مناطق روستایی در دو بخش آقایان و بانوان ارائه داد.

انتهای پیام/ ی

نقش مهم مراکز فنی و حرفه ای به ایجاد اشتغال و توانمند سازی جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.