حسین سلطانی وزنه بردار زنجانی تیم ملی کشورمان ساعتی پیش با استقبال گرم مردم، مسؤولان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی وارد زنجان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حسین سلطانی وزنه بردار نام‌ آشنای این شهرستان که در تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان عضویت داشت به زادگاهش بازگشت.
این جوان ورزشکار به تازگی در رقابت‌های وزنه برداری جوانان آسیا به دو مدال برنز دست پیدا کرد و ظهر امروز با استقبال گرم مردم، مسؤولان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی وارد زنجان شد.
رقابت‌های وزنه برداری ( جوانان ) قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان با حضور کشورهای صاحب نام در این رشته ورزشی به میزبانی کشور نپال برگزار شد .
حسین سلطانی وزنه بردار شایسته زنجانی موفق به کسب دو مدال برنز از این رقابت ها شد .
سعید امیدی رئیس هیئت وزنه برداری استان زنجان در حاشیه این مراسم گفت : سربلندی و پیروزی افتخارآفرین ورزشکار پرتلاش « حسین سلطانی » که قهرمانانه افتخار آفرید و شکوه و عظمت ایران اسلامی و مردم زنجان را در آوردگاه آسیایی به نمایش گذاشت را به این پهلوان اخلاق مدار، خانواده این دلاورمرد غیرتمند ، مدیران و مربیان پرتلاش این قهرمان مدال آور و جامعه ورزشی استان تبریک می گویم و زحمات همه آنان را ارج می نهم.

وی افزود:این سرافرازی نشانه عزم و اراده استوار همه جوانان شایسته و بااستعداد استان است، امیدوارم در پرتو ایمان همواره این موفقیت‌ها با عزت و افتخار، استمرار یابد.

 

انتهای پیام/ن

 

 

مدال برنز رقابت های وزنه برداری جوانان قهرمانی آسیا بر گردن وزنه بردار زنجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.