عبداللهی گفت :مدیرعامل باشگاه پیگیر رفع محرومیت خواهد بود اما تا به این لحظه اتفاقی نیفتاده است.

نصرالله عبداللهی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت بازیکنان محروم استقلال اظهار داشت:هنوز تا به این لحظه اتفاقی نیفتاده اما مدیر عامل باشگاه پیگیر رفع محرومیت بازیکنان است.معطلی فدراسیون در صدور رای از محروم کردن بدتر است چرا که در حال حاضر کادر فنی باید بداند برای دیدار مقابل استقلال خوزستان کدام بازیکنان را در اختیار دارد تا بتواند با آنها برای این بازی تمرین کند .در هر صورت فوتبال ما انقدر بازیکن دارد که نباید منتظر حضور این 3 بازیکن ما در تیم امید می بودند.

او درباره اینکه آیا نامه کمیته اخلاق برای منصوریان به استقلال رسیده است یا خیر گفت:در جریان این موضوع نیستم اما تا روز گذشته و امروز نامه ای به دست ما نرسیده است .

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره انتخاب امید ابراهیمی و امید نورافکن در مراسم برترین های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:به نظر من انتخاب این دو بازیکن درست بود چرا که حق شان حضور در جمع برترین ها بود.

عبداللهی درباره وضعیت مگویان نیز اظهار داشت:طبق درخواست منصوریان سرمربی تیم این بازیکن در لیست مازاد قرار دارد و در این زمینه با مدیر برنامه های او صحبت هایی را انجام دادیم و در همین راستا  قرار است جلسه دیگری برای تعیین وضعیت مالی این بازیکن برگزار تا با مگویان برای پرداخت مطالباتش به توافق برسیم .

انتهای پیام/

مگویان در لیست مازاد استقلال قرار گرفت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار