سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان از برگزاری جشن شب‌ های کریمان در بوستان مادر خبر داد.

برگزاری جشن شب های کریمان در بوستان مادر کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان گفت: این جشن ها همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و با شروع دهه‌ی کرامت آغاز شده و تا 13 مرداد میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد.


وی افزود: در این برنامه که با همکاری بخش خصوصی برگزار می‌شود سعی شده است شب های شاد و مفرحی را برای شهروندان رقم بزنیم.


حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه شهروندان کرمانی که در این جشن حضور پیدا می‌کنند در ابتدا قبض هایی را به عنوان قبض کمک که ویژه این جشن‌ها تهیه شده است؛ تهیه می‌کنند، گفت: کمک های جمع‌آوری شده این جشن ها برای کمک به مرکز درمانی بیماران خاص تقدیم می شود.


وی تصریح کرد: در این برنامه، گروه ها و طنز پردازانی از استان کرمان و سایر استان ها حضور دارند تا شب های خاطره‌انگیزی را برای شهروندان کرمانی ثبت کنند.


حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: شب های کریمان عنوان ویژه برنامه ایست که برای دومین بار در کرمان برگزار می‌شود و سعی داریم در سال های آینده نیز آن را به اجرا در آوریم.


سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان افزود: هر شب یکی از مفاخر علمی، هنری و اقتصادی و یا مدیران استان با حضور در برنامه ای گفت‌و گو محور با مردم از نزدیک صحبت می‌کنند و پاسخگوی سوالات احتمالی شهروندان هستند.


انتهای پیام/س

 

برگزاری جشن شب های کریمان در بوستان مادر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار