حکم کمیته انضباطی ترکیب استقلال در دربی را مشخص می کند

2 بازیکن تیم فوتبال استقلال برای حضور در دربی امید های این تیم نیاز به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان طبق برنامه های از پیش تعیین شده قرار است فردا عصر دربی امیدها میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار شود که ترکیب آبی پوشان در این دربی به نوعی با تعیین وضعیت محرومیت 3 بازیکن آبی ها دستخوش تغییر می شود.

طبق صحبت های صورت گرفته میان محمد نوازی و موافقت منصوریان، قرار شده‌است نورافکن و قائدی که در فهرست تیم امید هستند فردا در دربی برای آبی پوشان به میدان بروند .

البته حضور این 2 بازیکن بستگی به حکم جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دارد چرا که در آخرین حکم از سوی مسئولان کمیته انضباطی سه بازیکن استقلال تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم هستند .

به این ترتیب در صورتیکه مسئولان کمیته انضباطی امروز حکم جدیدی در مورد بخشش نورافکن ، قائدی و مجید حسینی صادر کنند،  نورافکن و قائدی می توانند در دربی امید های استقلال و پرسپولیس حاضر شوند،  اما اگر حکم بخشش در کار نباشد حضور این 2 بازیکن در امید های استقلال نیزمنتفی می شود.

نا گفته نماند مسئولان استقلال نیز به رای جدید و بخشش بازیکنان محروم، امید زیادی دارند و به دنبال بخشش آنان هستند و با حضور این 2 بازیکن در دربی امید ها مشکلی ندارند.

رضا جاودانی ، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا بازیکنان استقلال در صورت محرومیت می توانند در دربی امیدها به میدان بروند یا خیر، در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دیدار استقلال و پرسپولیس در رده سنی امیدها یک دیدار رسمی است و درصورتی که امید نورافکن و مهدی قائدی از حضور در دیدارهای رسمی محروم شوند، نمی توانند در این بازی به میدان روند.

 

انتهای پیام/

قائدی و نورافکن در دربی امید های استقلال و پرسپولیس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار