سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه کوهبنان گفت: از نیمه دوم پارسال تاکنون حدود 96 میلیون تومان در عملیات عمرانی امامزاده بی‌بی عصمت کوهبنان هزینه شده است.

کمک های مردمی به امامزاده بی بی عصمت کوهبنانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ رضا مطیع ‌دولت، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه کوهبنان با اشاره به اینکه از نیمه دوم پارسال تاکنون حدود 96 میلیون تومان در امامزاده بی‌بی عصمت کوهبنان هزینه شده است، گفت: حدود 34 میلیون تومان در راستای کاشیکاری اطراف بقعه هزینه شده و با صرف اعتبار 45 میلیون تومانی، فاز اول گچ‌کاری تربت خانه انجام شده است.

وی افزود: در خصوص حفر چاه آب و محوطه‌ سازی و درختکاری تاکنون 12 میلیون تومان هزینه شده و در کنار آن برای ساخت خیمه‌های معرفت 12 میلیون تومان هزینه شده است.

مطیع‌دولت گفت: در امامزاده زیدبن علی دهستان خرمدشت بالغ بر 68 میلیون تومان از نیمه دوم پارسال تاکنون هزینه شده که 10 میلیون تومان کمک‌های دولتی، 20 میلیون تومان وام و مابقی نذورات مردمی است که در ساخت رواق ضلع شرقی این بقعه هزینه شده است.

وی اظهارکرد: در امامزاده سیلمان شاه حدود 68 میلیون تومان کار کردیم که شامل ساماندهی قبرستان قدیم و کارهای عمرانی و زیباسازی است که 20 میلیون تومان کمک‌های دولتی و 30 میلیون تومان وام کم بهره و مابقی نذورات مردمی است.

مطیع دولت نأکید کرد: در امامزاده بی بی خاتون دهستان جور طی چند ماه گذشته 45 میلیون تومان هزینه شده که 10 میلیون تومان کمک‌های دولتی، پنج میلیون تومان کمک‌های بلاعوض اوقاف و 20 میلیون تومان وام بوده است.

انتهای پیام/ح

کمک های مردمی به امامزاده بی بی عصمت کوهبنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار