رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: بیشترین مدال های المپیک در رشته دو و میدانی توزیع می شود و امیدوارم مسئولان از این رشته بیشتر حمایت کنند.

کیهانی:دو و میدانی گل سر سبد تمام رشته های ورزشی در جهان استمجید کیهانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد اعزام تیم ملی دو و میدانی به رقابت های قهرمانی جهان در لندن اظهار داشت:خوشبختانه شرایط ورزشکاران رضایت بخش است و تیم امروز برای حضور در شانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان عازم لندن می شود.

او درباره وضعیت احسان حدادی گفت:عملکرد حدادی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا در هندوستان رضایت بخش بود و ضمنا این ورزشکار در طول این مدتی که برای برپایی اردوی آماده سازی راهی بلاروس شده، توانسته تمرینات خوبی را زیر نظر حسین توکلی دنبال کند و همین موضوع نشان می دهد که شرایط حدادی روز به روز بهتر از گذشته شده و  مطمئنا در لندن هم می تواند این عملکرد خوبش را ادامه دهد.

کیهانی در مورد آمادگی تفتیان برای شرکت در دوی 100 متر قهرمانی جهان با حضور برترین دوندگان دوی سرعت عنوان کرد: او یک ورزشکار حرفه‌ای است که از نظر بدنی و شرایط جسمانی در فرم ایده آلی قراردارد، در ضمن تمرینات خوبی را در استادیوم امام رضا(ع) پشت سر گذاشته و با توجه به اینکه او در دوره گذشته مسابقات توانسته به مرحله نیمه نهایی دوی 100 متر صعود کند مطمئنا در این دوره هم می تواند چنین اتفاقی را تکرار کند ولی به نظر من برای فینالیست شدن کار سختی را قطعا در پیش خواهد داشت.همچنین امید زیادی داریم که حسین کیهانی بتواند در دوی 3هزار متر با مانع عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره شرکت نکردن ثمری با وجود قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد:درست است ثمری در رقابت های آسیایی قهرمان شد اما طبق اعلام فدراسیون جهانی محدودیتی که در ماده‌های میدانی وجود دارد، باعث شرکت او در مسابقات شد. زیرا در ماده‌های میدانی تنها  32 نفر شرکت می‌کنند و اگر تعداد افرادی که سهمیه کسب کرده‌ باشند، بیش از 32 نفر باشد،آن وقت اولویت با کسانی خواهد بود که توانسته باشند به رکوردهای خوبی دست پیدا کنند.

کیهانی در پاسخ به این سوال که شنیده می شود مسئولان فدراسیون قصد دارند بار دیگر درمورد مسابقه دادن ثمری مکاتباتی را با مسئولان برگزاری مسابقات انجام دهند تا شاید اعتراضات آنها مورد قبول واقع شود و این ورزشکار بتواند در مسابقات حضور یابد،پاسخ داد:چنین خبری صحت ندارد، زیرا ما قصد انجام چنین کاری را  نداریم.البته ثمری را با خودمان به انگلیس می بریم ولی نه به عنوان ورزشکار بلکه برای اینکه با تماشای رقابت ها به تجربه اش افزوده شود.

ریاست فدراسیون دو و میدانی درباره کنگره جهانی در لندن اظهار داشت: همانطور که می دانید در کنگره جهانی مهم ترین تصمیمات  روز دنیا گرفته می شود و امیدوارم تصمیمات خوبی در این نشست گرفته شود.

کیهانی در پایان درباره سطح مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان در لندن گفت:دو و میدانی گل سر سبد تمام رشته های ورزشی در جهان است به طوری که حتی بیشترین مدال های المپیک هم در این رشته توزیع می شود و مطمئنا رقابت های زیبایی را با حضور برترین دوندگان جهان در لندن شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

ابراز امیدواری رئیس فدراسیون به کسب نتایج خوب در لندن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار