در هفته دولت 21 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 215 میلیارد ریال در شهرستان بیله‌سوار افتتاح و به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آرام حلیم فرماندار شهرستان بیله‌سوار در جلسه شورای اداری شهرستان بیله‌سوار با تبریک دهه کرامت از افتتاح 21 پروژه در هفته دولت خبر داد و افزود: در هفته دولت امسال 21 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 215 میلیارد ریال در شهرستان بیله‌سوار افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: در سال جاری 21 میلیارد و 884 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی به شهرستان بیله‌سوار اختصاص یافته است که این رقم در مقایسه با سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است و200 پروژه در قالب این اعتبار در شهرستان اجرایی می‌شود.

فرماندار بیله سوار یکی از مشکلات اصلی شهرستان را راه‌های مواصلاتی و روستایی عنوان کرد و افزود: از اولوی‌تهای امسال شهرستان ترمیم و بهسازی راه‌های روستایی و مواصلاتی است که با وجود در نظر گرفتن  اعتبار  50 میلیارد ریالی در حوزه راه ،اما کماکان این اعتبار جواب‌گوی مشکلات راههای شهرستان نیست و نیازمند اعتبارات و توجهات بیشتر است.

وی گفت: راه‌های سه راه خروسلو به شورگل و شورگل به طرف زیوه و خلیفه لو و همچنین خلیفه‌لو به عزیزکندی امسال بهسازی و ترمیم خواهد شد و طرح مطالعه چهار بانده کردن مسیر بیله سوار به سه راهی گوگ تپه در حال انجام است که اجرایی خواهد شد.

حلیم عنوان کرد: تدوین نظام بهره برداری اراضی پایاب سد خداآفرین در شهرستان با حضور مسئولان و عشایر آغاز شده است و پروژه پایاب سد خداآفرین با پیشرفت  60 درصدی در حال انجام است و ناحیه چهارم عمرانی با اعتبار 4هزارو 100میلیارد ریال و به مساحت 17 هزار و 400 هکتار هفته گذشته با حضور قائم مقام وزیر جهاد و مجری طرح‌های آب‌های مرزی افتتاح شد و طی 15 ماه عملیات تکمیل آن به پایان خواهد رسید.

فرماندار بیله سوار گفت: 1200 دستگاه سنترپیوت آبیاری نوین در اراضی پایاب سد خداآفرین نصب خواهد شد که تاکنون در کل اراضی کشور فقط 1400 دستگاه  نصب شده است و این مسئله اهمیت پروژه پایاب را بیش از پیش نشان می‌دهد و باعث رونق اقتصادی و اشتغال و افزایش تولید در منظقه خواهد بود.

 

انتهای پیام/ع

 

افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.