جلسه هماهنگی لیگ برتر هندبال امروز با حضور نمایندگان باشگاه ها، در فدراسیون هندبال برگزار شد.

قرعه کشی لیگ هندبال انجام شد / برخی تیم ها به دنبال تعویق زمان بازی هابه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛جلسه هماهنگی ليگ برتر هندبال كشور ساعت ١٠:٢٠ دقيقه روز سه شنبه دهم مرداد در محل فدراسيون هندبال برگزار شد.

نمايندگان باشگاه هاي ليگ برتری به همراه رئيس كميته مربيان ، دبير فدراسيون و سرمربی تيم ملی از جمله حاضران در اين مراسم بودند.

محمد رضا رجبی دبير فدراسيون هندبال در ابتدای اين مراسم گفت :


تشكر مي كنم از دوستاني كه در همه شرايط حمايت كردند . اين رشته بسيار جذاب است و توجه های زيادی را به خود جذب مي كند اگر ليگ نباشد تيم ملی هم نخواهد بود شما با همه مشكلات ما را تنها نگذاشتيد ما در اين مدت فراز و نشيب های زيادی داشتيم اما باز هم ما را تنها نگذاشتيد. فدراسيون تلاش می كند تا شرايط خوبی را برای پخش تلویزيونی فراهم كند تا حاميان خوبی به اين رشته وارد شوند.

او افزود: چيدمان ليگ مشخص شده است ٨ تيم از قبل بودند و دو تيم جديد هم به ليگ آمده اند اميدوارم شرايط سخت فعلی از جمله مسائل مديريتی و مالی برطرف شود قصد داريم پخش تلویزيونی هم داشته باشيم .

همچنین در ادامه نمایندگان باشگاه های حاضر در لیگ برتر به ابراز نظرات خود پرداختند . بسیار از نمایندگان خواهان تعویق بازی ها به دلیل وضعیت نا مناسب باشگاهشان شدند و تعدادی هم خواستار آن بودند که برنامه های لیگ تغییری پیدا نکند و بر اساس برنامه جلو برود همچنین در ادامه به مسائلی از جمله   حمایت بیشتر از تیم ها و گرفتن زمان پخش بازی ها اشاره شد.در پایان این مراسم هم محمد رضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال عنوان کرد که برنامه دقیقی برای مسابقات لیگ تنظیم شده تا با برنامه های تیم ملی به خوبی هماهنگ باشد همچنین رجبی گفت که تلاش فدراسیون بر ان است تا دوباره این رشته به جایگاه گذشته خود بازگردد.

انتهای پیام /

برگزاری جلسه هماهنگی لیگ برتر هندبال آقایان در فدراسیون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار