نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی فراغت بانوان با ورزش در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عوض نخست سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان در اردبیل اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی فراغت بانوان با ورزش در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشنواره برای نخستین بار ویژه مادران و دختران اردبیلی با هدف گسترش فرهنگ کار گروهی در بین اعضای خانواده‌ها و ارتقای سطح سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی خانواده روز چهارشنبه 11 مردادماه در پنج رشته بدمینتون، بسکتبال، دارت، طناب‌زنی، یه‌قل دوقل و لی لی برگزار می‌شود.

نخست افزود: تمامی بانوان علاقمند اردبیلی می‌توانند در قالب یک تیم با نسبت خانوادگی مادربزرگ، مادر،دختر و خواهران تا پایان وقت اداری امروز با در دست داشتن اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی، یک قطعه عکس پشت‌نویسی شده و ارائه کارت بیمه ورزشی به امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل واقع در شهرک آزادی یا سالن ورزشی حجاب مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل با اشاره به شرایط شرکت در هر بخش از این جشنواره فرهنگی و ورزشی تصریح کرد: شرکت در سه رشته ورزشی برای هر تیم الزامی است و اعضای تیم‌های منتخب به جشنواره کشوری اعزام خواهند شد تا در این جشنواره به رقابت با سایر شرکت‌کنندگان بپردازند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین جشنواره‌هایی ویژه بانوان و به شکل خانوادگی گفت: تلاش و جدیت بر این است تا با توجه به تاثیر این برنامه‌ها در نشاط ‌افزایی و مشارکت بانوان برگزاری چنین جشنواره‌هایی را در اردبیل توسعه و گسترش داده و مشارکت بانوان را در این جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی تقویت کنیم.

 

انتهای پیام/ع

جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.