سهیل مهدی گفت: طبق مصوبه سازمان لیگ تا زمانی که بدهی های نفت از سوی مالک پرداخت نشود، امکان تغییر نام این باشگاه وجود ندارد.

مالک باشگاه نفت تا زمان تسویه بدهی ها حق تغییر نام نداردسهیل مهدی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد اطلاعیه وزارت نفت مبنی بر تغییر نام باشگاه نفت تهران اظهار داشت:اطلاع دقیقی از توافق های صورت گرفته بین مسئولان وزارت نفت و خریدار در زمان انتقال مالکیت باشگاه ندارم اما موضوع مشخص این است که طبق مصوبه سازمان لیگ تا زمانی که بدهی های نفت تهران پرداخت نشود، مالک نمی تواند نام باشگاه را تغییر دهد.

او ادامه داد: پس از پرداخت بدهی ها باید دید آیا بین طرفین توافقی برای تغییر نام باشگاه نفت تهران انجام شده یا خیر؟در صورتی که مشخص شود مالک باشگاه نفت بدون کسب مجوز از سوی وزارت نفت از نام این وزارتخانه استفاده می کند طبق قانون تجارت مسئولان می توانند به دلیل تضییع حقوق معنوی خود از مالک باشگاه شکایت کنند.

سهیل مهدی در ادامه گفت: وزارت ورزش سال پیش مصوب کرد مقابل  اشخاص حقیقی یا حقوقی که از نام استقلال و پرسپولیس استفاده کنند، می ایستد. از نگاه سازمان لیگ تا زمانی که بدهی های باشگاه نفت تهران پرداخت نشود، امکان تغییر نام وجود ندارد. با توجه به اینکه نفت تهران، نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست در صورتی که مقدمات تغییر نامش فراهم شود، باید این موضوع را به AFC اطلاع دهد و از این لحاظ مشکل خاصی وجود ندارد.

مسئول کمیته صدور مجور حرفه ای سازمان لیگ درباره آخرین مهلت باشگاه ها برای دریافت این مجوز بیان کرد: تمام باشگاه های لیگ برتری باید تا 15 مرداد مدارک خود را برای دریافت مجوز حرفه ای در اختیار سازمان لیگ قرار دهند.

انتهای پیام/

 تغییر نام باشگاه نفت تهران پس از پرداخت بدهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار