دونده سرعت تیم ملی دو و میدانی گفت: تاخیر در اعزام دو و میدانی کاران به مسابقات جهانی لندن منجر به خستگی ما می شود تا شرایط جسمانی خوبی در رقابت های نداشته باشیم.

تفتیان: نباید با خستگی به محل برگزاری مسابقات جهانی دو و میدانی برسیمحسن تفتیان در گفت وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد زمان اعزام دو و میدانی کاران کشورمان به مسابقات جهانی دو و میدانی به میزبانی لندن گفت: منتظر دریافت ویزا هستیم و هر زمان این امر میسر شود، راهی مسابقات جهانی می شویم. طبق برنامه ریزی انجام شده قرار بود امروز به لندن برویم اما متاسفانه پروازمان به تعویق افتاد و باید منتظر ماند ودید چه شرایطی اتفاق می افتد.

دونده سرعت تیم ملی دو و میدانی افزود: مسئولان فدراسیون تلاش می کنند این مشکل هر چه سریع تر برطرف شود چراکه نباید پیش از مسابقات جهانی دو و میدانی چنین مشکلات پیش پا افتاده ای وجود داشته باشد. بدون شک اگر در فاصله کمتری تا شروع رقابت های جهانی به لندن برویم، خستگی ناشی از سفر در عملکردمان  تاثیر  می گذارد. قرار است اوتانون گای هم با حضور در لندن، تمرینات و مسابقه مراپیگیری کند.

حسن تفتیان در پایان در مورد تعریف و تمجید روزنامه اکیپ فرانسه از اوتانون گای اظهار داشت: شنیده ام که این  رسانه معتبر فرانسوی خبر تمرینات  من زیر نظر اوتانون گای را منتشر کرده و به تعریف و تمجید از این مربی پرداخته  اما متاسفانه به دلیل اینکه برای حضور در مسابقات جهانی درگیر تمرینات آماده سازی هستم، زمانی برای دنبال کردن  این اخبار ندارم.

انتهای پیام/

واکنش تفتیان به تعریف های روزنامه اکیپ از اوتانون گای

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار