شرکت توزیع برق استان لرستان از مشترکان خانگی ۱۶۲ میلیارد تومان طلب دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  خودنیا، مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان با اعلام اینکه مشترکان خانگی لرستان ۱۶۲ میلیارد تومان به این شرکت بدهکار هستند گفت: این افراد بدهی شان را به شرکت توزیع برق لرستان پرداخت نمی‌کنند.

وی افزود: گروه‌های اجرایی شرکت توزیع برق لرستان در شبانه روز ۲۱ ساعت در حالت آماده باش هستند و تنها از ساعت ۳ تا ۶ صبح می‌توانند استراحت کنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه با توجه به زحماتی که عوامل شرکت توزیع برق لرستان می‌کشند این شرکت نمی‌تواند حق و حقوق کارکنان را پرداخت کند گفت: مسئولان شرکت توانیر اظهار می‌دارند که طلب‌ها را پرداخت کنید تا حقوق کارکنان پرداخت شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، بدهی ادارات استان به این شرکت را ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: همانطور که خدمات دهی می‌شود انتظار می‌رود بدهی‌ها نیز پرداخت شود، اما متأسفانه این امر تحقق نمی‌یابد.

خود نیا با بیان اینکه شرکت توزیع برق، دولتی نیست و نمی‌تواند حقوق کارکنان را پرداخت کند، گفت: مشترکانی که بیش از یک میلیون تومان بدهکار هستند می‌توانند ۵۰ درصد بدهی را پرداخت کنند و مابقی را طی سه قسط بپردازند.

انتهای پیام/ د

طلب میلیاردی شرکت برق لرستان از مشترکان خانگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.