فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جزء برکات اصلی انقلابست که با حضور به موقع، نقش چشمگیری در به ثمر نشستن اهداف انقلاب داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر در آستانه فرارسیدن 12 مرداد، سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبلّغ اصلی ارزش ها و مناسبت های ملی و مذهبی انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جزء برکات و نهاد های اصلی انقلاب اسلامی می باشد که با حضور به موقع و عملکرد موفق در طول تاریخ انقلاب، همواره نقش چشمگیری در اهداف و ارزش های اسلام و انقلاب ایفا کرده است.

سردار بین اسدی فر به عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اشاره و تصریح کرد: دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در طی سال های اخیر با تشکیل به موقع ستاد های مختلف مراسم در طول سال و  برگزاری جلسات و نشست های مختلف در دستگاه های ذیربط، همواره سعی و تلاش خود را برای برگزاری باشکوه و ترغیب مردم برای حضور گسترده در مراسم انجام داده است .

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان یادآور شد: مردم غیور و ولایت مدار این استان، همیشه در راستای رهنمودهای رهبر انقلاب، در صحنه های حساس از انتخابات گرفته تا مراسم مختلف در طول سال از جمله جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی، حماسه 9دی، مراسم سوگواری ارتحال حضرت امام و برگزاری راهپیمایی پرشور در روز قدس و ۱۳آبان و ... دشمنان انقلاب را برای همیشه ناامید و مأیوس کردند.

سردار بنی اسدی فر ضمن تبریک این روز به سرهنگ صدفی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان و همه تلاشگران این حوزه، برای آنها آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

انتهای پیام/ب

نقش چشمگیر شورای هماهنگی تبلیغات در تاریخ انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار