رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، نامه‌ای درباره اوضاع شهر قدس و اقدامات اخیر اشغالگران صهیونیست برای امیر کویت فرستاد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه اینترنتی رای الیوم، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، با ارسال پیامی برای امیر کویت، وی را از اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی مطلع کرد.

او روز سه شنبه پیامی درباره اوضاع شهر قدس و اقدامات رژیم صهیونیستی در اطراف مسجد الاقصی، برای صباح الاحمد الصباح، امیر کویت، فرستاد.

جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای در پایگاه رسمی خود، نوشت «علی برکه، نماینده جنبش حماس در لبنان، این پیام را تسلیم عبد العال القناعی، سفیر کویت در بیروت، کرد.»

در این بیانیه آمده است: «این پیام حاوی شرح کاملی از اوضاع قدس، اقدامات مسئولان اسرائیلی و تلاش آن‌ها برای تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی بود.»

بر اساس این بیانیه، در این پیام موضوعات «مقابله ساکنان شهر قدس با طرح خطرناک اسرائیل، پیروزی مدافعان قدس علیه اشغالگران و شکستن محاصره تحمیلی بر مسجدالاقصی» مطرح شده است.

اسماعیل هنیه در پیام خود «از امیر کویت به علت تلاش‌ها و موضع گیری‌های وی در حمایت از آرمان قدس و فلسطین و همچنین از ملت برادر کویت قدردانی کرد و امنیت، ثبات و شکوفایی را برای این کشور آروز کرد.»

انتهای پیام/

هنیه به امیر کویت درباره اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار