سخنگوی کاخ سفید اذعان کرد رئیس‌جمهور آمریکا به پسرش گفته است درباره پرونده دیدار با وکیل روس، افکار عمومی را منحرف کند.

اذعان کاخ سفید به همراهی ترامپ با پسرش برای گمراه کردن افکار عمومیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، کاخ سفید روز سه‌شنبه اذعان کرد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، به پسرش برای گمراه کردن افکار عمومی در مورد ملاقات با وکیل روس کمک کرد. این موضوع بیش از پیش ترامپ را در پرونده ارتباط تیمش با روسیه درگیر می‌کند.

«سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید، در این خصوص گفت: «ترامپ مانند هر پدر دیگری نظرش را اظهار کرد و پیشنهادهایی را [ به پسرش] ارائه داد».

واشنگتن پست اخیراً گزارش داد «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، در بیانیه‌ای به پسرش دیکته کرده بود چگونه افکار عمومی را بر سر دیدار با وکیل روس گمراه کند. گزارش واشنگتن‌پست درباره‌ مداخله شخصی ترامپ در این موضوع شک و تردیدهایی را درمورد اظهارات پیشینش در رابطه با ارتباط تیمش با روسیه به وجود آورده است.

همپیمانان ترامپ نگرانند که اگر دخالت او در این موضوع در این سطح اثبات شود، او از لحاظ حقوقی به دردسر بیافتد. این اتفاق می‌تواند اتهام کاخ سفید را برای سرپوش گذاشتن بر ارتباط با روسیه اثبات کند.

یکی از مشاوران ریاست‌جمهوری آمریکا -که نخواست نامش فاش شود- در این‌باره گفت: «حالا می‌شود ادعا کرد او [ترامپ] کسی است که قصد گمراه کردن داشتهاست. می‌شود گفت رئیس‌جمهور نمی‌خواهد شما تمام حقیقت را بدانید». «جی سکولو»، وکیل ترامپ، گزارش واشنگتن‌پست را اشتباه و گمراه‌کننده توصیف کرد.

ایمیل‌ها نشان می‌دهد پسر بزرگ ترامپ، «جرد کوشنر»، دامادش، و «پال منافورت»، رئیس کمپین انتخاباتی او در ژوئن 2016، با هدف لکه‌دار کردن نام «هیلاری کلینتون»، رقیب اصلی ترامپ از حزب دموکرات در انتخابات، با مقامات مرتبط با کرملین دیدار کردند.

انتهای پیام/

کاخ سفید به دستور دادن ترامپ به پسرش برای گمراه کردن افکار عمومی اذعان کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار