سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 
از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ  یازدهم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:

 

2401...0936: طبق قانون وقتی شخصی از گرما شيشه خودرو خود را درصدي دودی كرده كه داخل خودرو از ده متری ديد دارد، چرا بايد پنجاه هزار تومان جريمه شویم ،در حالیكه خودروهایی مدل بالا و شاسی بلند از این جریمه ها مستثنی هستند،پيگيري كنيد.آرمان

 

لطفا پیگیری کنید که چرا اداره دارایی با وجود اینکه نحوه ارسال معاملات فصلی را از ابتدای سال 96 تغییر داده هیچ گونه راهنمایی و توضیحی در این باره انجام نداده است!

 

2406...0917:جاده ارتباطی بین شهر آباده و صغاد به علت تردد زیاد و ساختار بد آن سالیانه خانواده های زیادی را داغدار کرده است،پیگیری کنید.

 

1437...0911:چرا چندین میلیون افاغنه را قاطعانه و با پایش دقیق به کشورشان بازگشت نمی دهند؟چرا اینهمه ایرانی بیکار و سرگردان باشند و آنان در رفاه کامل و طلبکار!

 

7927...0917:چرا پس از چندین سال خدمت در آموزش و پرورش هنوز ما استخدام رسمی نیستیم؟بطور مثال بنده18سال خدمت کرده ام، لطفا پیگیری شود.

 

4075...0915:گزارشگران سری به گذرگاههای کارگران ساختمانی بزنند تا ببینند افرادی که 3ساله فقط با پول یارانه شان زندگی می کنند و همیشه شرمنده خانواده هایشان هستند در حالیکه کارگران مهاجر به راحتی سرکارند.

 

3697...0918:گزارشی از دفترچه های روستایی تهیه کنید،برای رفتن به بیمارستان باید بریم بهداری منطقه دفترچه مهر کنیم!

 

8748...0918:چرا گزارشات و پرونده هایی درباره رویکرد مرکزگرایی در بدنه مدیریتی و اجرایی کشور و عواقب چنین شیوه ای تهیه نمی کنید!

 

1947...0912:چرا در مورد گرانی آهن آلات و مصالح ساختمانی گزارش تهیه نمی شود.در یکماه گذشته قیمت میلگرد و پروفیل 40 درصد افزایش قیمت داشته، لطفا بعد از بررسی گزارشی در این زمینه تهیه و از طریق برنامه به مردم اطلاع رسانی کنید.

 

 1269..0912:لطفا در مورد مهاجرت بی حساب و کتاب افغان ها و نداشتن اقامت در ایران گزارش تهیه کنید .

 

7721...0913:لطفا در مورد هدایت تحصیلی اجباری،گزارش تهیه کنید.

 

6614...0915:لطفا در مورد این سونامی تحصیلات در ارشد و دکتری گزارشی تهیه کنید،فقط سودش تو جیب اساتید می رود،چون دانشجویان مجبورند فقط مقاله چاپ کنند!

 

8098...0935:راجع دفع موجودات موزی مثل سوسک و مارمولک با امواج فراصوت که تبلیغ می شود،گزارشی تهیه کنید،که آیا واقعا صحت دارد! آیا برای سلامتی خطری ندارد!

 

2366...0919:چرا به دانشگاه آزاد پردیسان قم سر نمی زدید ، به تازگی سی نفر خدمات شرکتی را اخراج کرده اند،پیگیر باشید که چرا ما را بعد از پانزده سال خدمت اخراج کردند.

 

4993...0935:لطفأ در مورد کلينيک درمان بيماريهاي نادر مانند لوپوس صحبت کنيد که چرا هيچ خبري از راه اندازي اين کلينيک ها وجود ندارد!

 

3905...0917:تعداد زیادی از مطب ها و کلینیک خصوصی پزشکان شهر یاسوج در مکانها یا واحدهایی بسیار فرسوده و ضعیف ارائه خدمات می دهند بطوریکه سالن های انتظار بسیار کم جا و فاقد وسایل سرمایشی مناسب٬ صندلی کافی و حتی سرویس بهداشتی برای بیماران می باشد و معلوم نیست چگونه اینگونه مکان را برای مطب ها را تایید کردند!

 

3226...0912:دستگاه سی تی اسکن بیمارستان نکویی قم، کماکان خراب و خارج از رده و غیر قابل تعمیر بوده و این مجموعه با 600 تخت بیمارستانی در حال حاضر فاقد هرگونه دستگاه سی تی اسکن و ام آر آی است ،در حالی که مرکز تصادفات و مراجعه بیماران بدحال استان قم و محل اتصال شاهراههای اصلی کشور از شمال به جنوب و شرق به غرب کشور است.

 

3692...0918:داروخانه ها ریز مبلغ دارو و میزان پرداختی را در اختیار مشتریان قرار نمی دهند و بدون ضابطه مبلغ را مطالبه می کنند،لطفا پیگیری نمائید.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
با سلام ما نیروهای پیمانکاری جایگاههای عرضه سوخت{پمپ بنزین}منطقه محروم زاهدان هستیم .جایگاهها واگذارشده وما را با 15 تا 20 سال سابقه کار اون هم تو بدترین شرایط کاری و تماس مستقیم با مواد نفتی اخراج کردن ما نیروهای پیمانکاری هستیم که دارن بیکارمون میکنن تو رو خدا پیگیری کنین .ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
با سلام ما نیروهای پیمانکاری جایگاههای عرضه سوخت{پمپ بنزین}منطقه محروم زاهدان هستیم .شرکت نفت جایگاههاواگذار شده وما را با 15 تا 20 سال سابقه کار اون هم تو بدترین شرایط کاری و تماس مستقیم با مواد نفتی اخراج کردن ما نیروهای پیمانکاری هستیم که دارن بیکارمون میکنن تو رو خدا پیگیری کنین ممنون
آخرین اخبار