اردبیل؛

تکمیل استانداردسازی وسایل گرمایشی در اردبیل

استانداردسازی وسایل گرمایشی ۷۶ پروژه در سطح استان اردبیل تا مهرماه امسال تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دولت لطفی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل در جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان اردبیل اظهار داشت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده استانداردسازی وسایل گرمایشی 76 پروژه در اردبیل تا مهرماه 96 به پایان خواهد رسید.

وی از استانداردسازی سیستم گرمایشی سایر پروژه‌های آموزشی در اردبیل خبر داد و افزود: با اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار در سال 96 برای استانداردسازی وسایل گرمایشی مدارس استان، در نظر داریم 70 پروژه دیگر را نیز در مناقصه استانداردسازی قرار دهیم.

لطفی با بیان اینکه در نظر داریم تا با پیگیری‌های لازم بتوانیم تمامی این پروژه‌ها را در ایام تعطیلات به پایان برسانیم، تصریح کرد: آمادگی داریم تا مدارسی که در روستاها عملیات گازرسانی در آن‌ها انجام شده است، به ترتیب اولویت نسبت به استانداردسازی آنها اقدام کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل بیان کرد: از مدیران و روسای مدارس در سطح استان انتظار می‌رود تا نیازها و مشکلات خود را به فرمانداری شهرستان‌ها و مناطق انعکاس دهند تا اعتبارات لازم برای رفع نواقص و کمبودها در پروژه‌های آموزشی در استان تخصیص داده شود.

وی با اشاره به اینکه دو میلیارد ریال برای خرید رنگ برای رنگ‌آمیزی مدارس خریداری شده است، بیان کرد: مناطق و نواحی می‌توانند برای تعمیر مدارس خود اقدام کنند که در صورت اختصاص اعتبارات در کوتاه‌ترین زمان به حساب آموزش و پرورش مناطق و نواحی واریز می‌شود.   

 

انتهای پیام/ع

تکمیل استانداردسازی وسایل گرمایشی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.