سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:ای کاش مرجعی بود و  برای ما احقاق حق می کرد چرا که بی جهت و بی دلیل بازیکنان ما را محروم کرده بودند.

نصرالله عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بخشش بازیکنان تیم استقلال اظهار داشت:محرومیت بازیکنان تیم باعث شد به ما ضربه وارد شود و واقعا بی خود و بی جهت این محرومیت برای بازیکنان ما در نظر گرفته شد.

او ادامه داد:ای کاش مرجعی بود و  برای ما احقاق حق می کرد چرا که بی جهت و بی دلیل بازیکنان ما را محروم کرده بودند اما خوب هم اکنون خوشحال هستم که آنها برای دیدار آینده خواهیم داشت و می توانیم از حضورشان بهره ببریم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره شرایط تیم افزود:خوشبختانه محرومان را برای دیدار آینده داریم و تنها مصدومان نمی توانند ما را برابر تیم استقلال خوزستان همراهی کنند .امیدوارم با حضور بازیکنانی که در اختیار داریم بتوانیم پیروز میدان شویم.

او درباره صدور کارت بازی بازیکنان و جباری اظهار داشت:کارت بازی تمامی بازیکنان و جباری صادر شده و بازی کردن این بازیکن مقابل استقلال خوزستان نیز بستگی به نظر کادر فنی دارد.

عبداللهی درباره حضور مایلی کهن در تمرین تیم استقلال افزود:مایلی کهن رفیق خوب و قدیمی است که برای ابراز همدردی با ما به تمرین آمده بوذ و از همین جا از او تشکر می کنم و باز هم می گویم که به نا حق بازیکنان ما را محروم کرده بودند.

انتهای پیام/

کارت بازی استقلالی ها و جباری صادر شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار