رئیس بیمارستان قلب شهید رجایی درمان سکته‌های را تحول عظیمی در حوزه سلامت دانست و گفت: سکته‌های قلبی بیشتر در سن ۵۰ تا ۶۰ سال اتفاق می‌افتد.

50 تا 60 ساله ها؛ قربانیان سکته های قلبی در کشوربه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فریدون نوحی رئیس بیمارستان قلب شهید رجایی در نخستین جشنواره تقدیر از مجریان برتر مدیریت درمان سکته های قلبی و مغزی گفت: اقدامات خوبی در زمینه درمان سکته های قلبی و مغزی انجام شده و این دو اقدام تحولی بزرگ در حوزه سلامت محسوب می شود.

رئیس بیمارستان قلب رجایی با تاکید بر اینکه اجرای برنامه های ۷۲۴ و ۲۴۷ نظم خاصی در درمان سکته های قلبی و مغزی در بیمارستان ها ایجاد کرده، افزود: در راستای این دو برنامه کاهش هزینه های درمانی در این دو بخش را شاهد بودیم و اجرای این برنامه ها نتایج مثبتی را برای درمان سکته های قلبی و مغزی در پی داشته است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر در سنین ۵۰ تا ۶۰‌سال اتفاق می افتد، افزود: خدمت رسانی به مردم در زمینه سکته های قلبی موجب کاهش مرگ و میر و معلولیت افرادی که در شرایط بهره وری اقتصادی و اجتماعی هستند می شود.

نوحی افزود: اجرای برنامه های درمان سکته های قلبی و مغزی باعث شد که فعالیت اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستان ها در این بخش نظام بند و سیستماتیک شود و امیدوارم که بتوانبم از این موهبت نیز به نحو خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

سکته قلبی جان 50  تا 60 ساله  ها را تهدید می کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار