دبیر فدراسیون کاراته گفت: کسب پنج مدال در مسابقات جهانی لهستان در تاریخ ۳۶ ساله کاراته ایران بی سابقه بود.

محسن آشوری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: کسب پنج مدال شامل یک طلا و ۴ نقره در بازی های جهانی کاراته در تاریخ ۳۶ ساله کاراته ایران بی سابقه است چرا که پیش از این تنها دو مدال برنز دستاورد کاراته کاهای کشورمان در رقابت های جهانی بوده است.

او ادامه داد: اگر ناداوری در مسابقات لهستان رخ نمی داد در دو وزن دیگر هم موفق به کسب طلای جهان می شدیم اما با قضاوت اشتباه مدال طلا به نقره تبدیل شد.

آشوری در مورد تصویر منتشر شده از ملی پوشان کاراته عنوان کرد: فضای شوخی در بین ورزشکاران وجود دارد و متاسفانه انتشار این عکس توسط خانواده کاراته، شیرینی پیروزی تاریخ ساز را کم رنگ کرد.

او تصریح کرد: ورزشکاران ما حدود ۱۴ ساعت در سفر بودند تا از تهران به محل مسابقات برسند و این خستگی امر طبیعی است.این موضوع باعث شد ملی پوشان در ایستگاه قطار استراحت کنند و این مشکل ایستگاه بود که فضایی برای استراحت افراد نداشت.

آشوری افزود: دهکده مسابقات در لهستان نیز از امکانات مناسبی برخوردار نبود و به همین دلیل با سرعت ملی پوشان را به یکی از بهترین هتل ها منتقل کردیم.

دبیر فدراسیون کاراته در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون همیشه از ملی پوشان حمایت می کند و تلاش می کنیم با بودجه ای که در اختیار داریم بهترین امکانات را به ورزشکاران ارائه کنیم.

انتهای پیام/

تاثیر حواشی مسابقات جهانی بر عملکرد کاراته کاهای ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار