نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان در پی دو نوجوان ۱۶ ساله مفقودی در جنگل‌های مینودشت هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ معاون امداد و نجات هلال احمر گفت : ساعتی پیش خبر مفقود شدن دو نوجوان به ندای امداد 112 هلال احمر استان واصل شد که از ۶ روز گذشته خانواده هایشان اطلاعی از آن ها ندارند.


وی در توضیح این حادثه گفت: دو نوجوان ۱۶ ساله از روز جمعه گذشته در جنگل‌های مینودشت مفقودشده‌اند و ساعتی پیش مفقود شدن آن‌ها توسط خانواده‌هایشان اعلام شد.


علیرضا صیاد گفت: آخرین تماس از سوی یکی از مفقودین در ساعت ۱۹ روز جمعه با خانواده خود بوده که از آن ساعت به بعد دیگر هیچ خبری از دو نوجوان نشده است.


معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان اظهار کرد: با بررسی سیگنال‌های موبایل متوجه شدیم آخرین تماس از منطقه مخروبه انتهای جنگل مینودشت بوده است.


وی با اعلام تعجب خود از این واقعه که خانواده‌ها مفقودی فرزندان خود را اعلام نکرده‌اند، گفت: در حال حاضر چهار تیم عملیاتی کوهستان و تجسس از شهرهای مینودشت و گنبدکاووس کار خود را آغاز کرده‌اند و تا شب به جستجو ادامه می‌دهند.


علیرضا صیاد گفت: در صورت پیدا نشدن این دو نوجوان تا امشب از طلوع صبح فردا سگ‌های تجسس و بالگرد برای جستجو اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/پ

 

جستجو برای یافتن گمشدگان در جنگل های مینودشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.