بولت از چندین باشگاه پیشنهاد دارد

قهرمان چندین دوره المپیک و سریع ترین مرد جهان از چندین باشگاه فوتبال پیشنهاد دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،یوسین بولت ،ستاره جاماییکایی دوهای سرعت که هشت مدال طلای المپیک را در ویترین افتخاراتش دارد، بعد از مسابقات جهانی 2017 لندن بازنشسته خواهد شد و بنا بر گفته ریکی سیمزمی ، مدیر برنامه های او، چندین تیم فوتبال به این قهرمان صاحب نام پیشنهاد کرده اند با حضور در این باشگاه ها با بازیکنان آنها تمرین کند.


قهرمان دوی 100 متر  المپیک 2016  از علاقمندان پر و پا قرص فوتبال و طرفدار تیم منچستر یونایتد است.
سیمز می گوید که باشگاه های فوتبال با بولت در تماس بوده اند تا پس از بازنشستگی ، به ورزش محبوب خود بپردازد.

وی گفت: یوسین 30 ساله است و هنوز هم می تواند چهار سال دیگر رقابت کند و به المپیک 2020 برود اما او آنچه را که لازم بوده، به دست آورده است.
فرصت های دیگر بسیاری برای او وجود دارد و او آماده است تا به سوی فصل بعدی زندگی حرکت کند.

بولت  همیشه درباره فوتبال صحبت کرده است. از آنجایی که او این مطلب را به صراحت گفته است ،اکنون ما باشگاه هایی را داریم که خواستار تمرین او در این باشگاه ها شده اند.
مدیر برنامه های بولت، حضور او در یک تیم لیگ برتری را منتفی دانست و گفت شرایط سنی و بی تجربگی بولت برای او گران تمام خواهد شد.
وی افزود:من نمی خواهم اسم ببرم، اما او به دورتموند می رود، زیرا مدیر اجرایی پوما، که دوست خوب ما است، در هیئت مدیره این تیم حضور دارد.او می خواهد با آنها تمرین کند.
آیا دونده ای که 30 ساله است می تواند در بوندسلیگا یا لیگ برتر بازی کند؟ واقعیت این است که این امر خیلی بعید است. من فکر می کنم اگر او شش یا 9 ماه با یک تیم بازی و تمرین می کرد، می توانست درلیگ دسته یک یا دو بازی کند.
انتهای پیام/

پیشنهاد تیم های فوتبال به سریعترین مرد جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار