در نشست شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان آذربایجان شرقی اعلام شد : با اتمام تونل انرژی، برق مطمئن مرکز شهر تبریز تا ۳۰ سال آینده تامین میشود.

اعلام پیشرفت 30 درصدی تونل انرژی تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اذربایجان شرقی در این نشست تونل انرژی را یکی از طرحهای حیاتی کلانشهر تبریز خواند و افزود: با توجه به اهمیت این طرح در تامین برق محدوده مرکزی تبریز به ویژه قطار شهری تسریع در اجرای ان که هم اکنون حدود ۳۰ درصد پیشرفت دارد ضروری است.
پورمهدی گفت: تونل انرژی تبریز به طول ۴ کیلومتر از عون بن علی تا خیابان خاقانی این شهر به عمق ۱۲ و قطر دو و نیم متر احداث می‌شود و برای ساخت آن ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.
علیلو مجری تونل انرژی کلانشهر تبریز هم گفت: برای ساخت این تونل و خرید تجهیزات آن تاکنون حدود ۷۵ میلیارد تومان هزینه شده است و پیش بینی میشود تا ۱۸ ماه اینده عملیات آن به اتمام برسد.
در این نشست طرح ترافیکی اجرای طرح تونل انرژی تبریز، مطالعات بهبود تردد و ایمن سازی معابر شهرهای صوفیان و ورزقان، مکان یابی جایگاههای سوختگیری سریع در تبریز و تنظیم جهات حرکتی و اصلاح هندسی ۴ خیابان در این شهر بررسی شد.

انتهای پیام/خ

با اتمام تونل انرژی، برق مطمئن مرکز شهر تبریز تا ۳۰ سال آینده تامین می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.