ایتالیا هفت فروند کشتی نظامی به ارزش پنج میلیارد یورو به قطر می‌فروشد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ایتالیایی زبان «ترند آنلاین» ،‌ به مناسبت سفر آنجلینو آلفانو وزیر امور خارجه و همکاری های بین المللی ایتالیا به دوحه پایتخت قطر و دیدار او با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی همتای قطری خود، قرارداد فروش هفت فروند کشتی نظامی ایتالیایی به قطر به ارزش پنج میلیارد یورو به امضا رسید. 
 
این پایگاه اینترنتی نوشت،‌ طی این دیدار، قطر مباحثی را در خصوص «تعهدهایی در زمینه سرمایه گذاری های جدید در ایتالیا، در بخش گردشگری،‌ زیر ساخت ها و شیوه زندگی» مطرح کرد. قطر اولین کشور در جهان از نظر (میزان)‌ صادرات گاز و یکی از سرمایه گذاران اصلی در میان کشورهای غرب آسیا (خاورمیانه)، در ایتالیا است. 

یک منبع خبری دیگر ایتالیایی نیز در خصوص سفر امروز وزیر امور خارجه ایتالیا به قطر نوشت، آلفانو در نشست خبری مشترک با وزیر امور خارجه قطر،‌ در خصوص روابط میان دو کشور، گفت: تمایل ما به حمایت از گفتگوهای سیاسی میان ایتالیا و قطر است. در همین زمینه، پائولو جنتیلونی نخست وزیر ایتالیا نیز به من پیام داد و این همان پیامی است که به شیخ تمیم امیر قطر داده شده است تا با یکدیگر به منظور تقویت روابط دو جانبه و در فضای همکاری های بین المللی تلاش کنیم.
 
انتهای پیام/
 

قرارداد 5 میلیارد یورویی ایتالیا با قطر برای فروش کشتی‌های نظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار