نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین درمجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش نمایندگان استان اردبیل اعتبارات استانی از 13 درصد به بالای 20 درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضاکریمی، نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین درمجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات توسعه و عمران شهرستان نیر که درمحل فرمانداری تشکیل یافته بود گفت: اعتبارات سال گذشته استان اردبیل 331 میلیارد تومان بود که با همت و تلاش نمایندگان استان امسال این اعتبارات به 580 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی به اجرای آبیاری تحت فشار اشاره کرد و گفت: برای اجرای آبیاری تحت فشار 85 درصد به صورت بلاعوض و مابقی نیز آورده کشاورزان که آن هم به صورت تسهیلات می باشد به تصوب رسیده که کشاورزان باید از این فرصت استفاده کنند.

نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از هزینه کرد عوارض ناشی از آبگرم های موجود در شهرها و روستاهای استان به خود همان مناطق اشاره کرد و گفت: آبگرم هایی که در شهرها و روستاهای استان وجود دارد عوارض کریمی با گلایه از بلاتکلیفی شهرک دامپروری نیر گفت: این شهرک قرار بود در زمینی به مساحت 13 هکتار احداث شود تا دامپروری های موجود در داخل شهر نیر به این شهرک انتقال یابند که پس از گذشته نزدیک به 7 سال هنوز برای احداث آن جهاد کشاورزی هیچ اقدامی نکرده است که خواستار احداث این شهرک با توجه به ضرورت آن شد .

کریمی از تخصیص یک و نیم میلیون مترمکعب آب از سدیامچی به بالادست این سد خبر داد و گفت: برای حفظ آب تخصیص یافته باید سد ها معیشتی در بالادست سدیامچی احداث شود که مسئولان شهرستان برای احداث آن اعتبارات مورد نیاز را درنظر بگیرند.

وی از مدیران کل ادارات استان اردبیل خواست تا از ظرفیت های نمایندگان برای جذب اعتبارات در اجرای پروژه های عمرانی استفاده کنند.

 

انتهای پیام/ح

اعتبارات استان اردبیل به 580 میلیارد تومان افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.